Angry Birds 2 با ۸۰ مرحله جدید به‌روز شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – شش سال قبل در چنین روزی بازی Angry Birds برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شد و طولی نکشید که عنوان محبوب‌ترین بازی موبایلی جهان را به خود اختصاص داد. این روزها تصاویر مربوط به پرندگان خشمگین روی هزاران محصول مختلف چاپ می‌شود و این مسئله نشان از محبوبیت بازی دارد. با این …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شش سال قبل در چنین روزی بازی Angry Birds برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شد و طولی نکشید که عنوان محبوب‌ترین بازی موبایلی جهان را به خود اختصاص داد. این روزها تصاویر مربوط به پرندگان خشمگین روی هزاران محصول مختلف چاپ می‌شود و این مسئله نشان از محبوبیت بازی دارد.

با این وجود در ماه‌ها و سال‌های گذشته بازی‌های دیگری مانند Pokemon Go بیش از پرندگان خشمگین محبوب شده‌اند و Rovio برای آنکه بار دیگر بتواند مورد توجه کاربران جهانی قرار بگیرد، Angry Birds 2 را به‌روز کرد.

angry-birds-2-2

این به‌روزرسانی دو فصل جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در هر فصل ۴۰ مرحله با جذابیت‌های بیشتر ارایه شده‌اند. یکی از این فصل‌ها Beamer نام دارد که یک اسلحه ویژه با اشعه‌های ضدجاذبه را شامل می‌شود.

قابلیت دیگری که در مراحل جدید ارایه شده است Pig Tower نام دارد تا کاربر به کمک آن بتواند حمله از جانب پرندگان مهاجم را غیرممکن کند. این مراحل دشوارتر از قبل طراحی شده‌اند و در برخی موارد پیش‌ می‌آید که برای جلو بردن آن باید بیشتر از ۳۰ دقیقه زمان صرف کنید.

دکمه بازگشت به بالا