فروش کارت حافظه ۲۰۰ گیگابایتی microSD به ارزان‌ترین قیمت

موبنا، رضا خواجه‌وند – از آنجایی که نسل جدید دوربین‌های دیجیتالی موبایلی قابلیت تصویربرداری ۴ هزار پیکسلی دارند، به همین خاطر حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ یا حتی ۱۲۸ گیگابایتی هم نیاز کاربران را برطرف نمی‌کند و بر این اساس اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که قصد خرید حافظه داخی جدید را …

موبنا، رضا خواجه‌وند – از آنجایی که نسل جدید دوربین‌های دیجیتالی موبایلی قابلیت تصویربرداری ۴ هزار پیکسلی دارند، به همین خاطر حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ یا حتی ۱۲۸ گیگابایتی هم نیاز کاربران را برطرف نمی‌کند و بر این اساس اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که قصد خرید حافظه داخی جدید را دارید، بهترین زمان آن فرا رسیده است.

شرکت SanDisk از بزرگترین تولیدکنندگان حافظه‌های جانبی در جهان کارت microSD با ظرفیت ۲۰۰ گیگابایتی را عرضه می‌کند و هم‌اکنون فروشگاه اینترنتی آمازون آن را با ارزان‌ترین قیمت می‌فروشد.

کاربران هم‌اکنون می‌توانند یک قطعه کارت حافظه microSD ساخت شرکت SanDisk با ظرفیت داخلی ۲۰۰ گیگابایت را به قیمت ۶۰ دلار خریداری کنند. این رقم نسبت به قیمت اصلی کارت حافظه مذکور ۲۰ دلار ارزان‌تر است.

microsd-200gb-1

البته باید توجه داشت ظرفیت‌های کمتر این کارت حافظه نیز در فروشگاه اینترنتی آمازون ارزان شده است. به عنوان مثال کارت microSD با حافظه ۳۲ گیگابایتی ۱۰.۵۹ دلار، مدل ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۹.۶۹ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۴۰ دلار فرخته می‌شوند.

البته توجه داشته باشید همه دستگاه‌های موبایلی کنونی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD با ظرفیت ۲۰۰ گیگابایت را ندارند و به همین خاطر بهتر است قبل خرید حافظه جانبی جدید، مشخصات دستگاه خود را یک بار دیگر کنترل کنید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا