اعلام قیمت سیمکارت های دائمی همراه اول در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش چشمگیر خریدوفروش این نوع سیمکارت باعث شده تا بهای تمامی سیمکارت های ۰۹۱۲ در بازار همچنان ثابت باشد.در حال حاضر سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول با متوسط قیمت  ۶۰۰ هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” ،”۳″ و …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش چشمگیر خریدوفروش این نوع سیمکارت باعث شده تا بهای تمامی سیمکارت های ۰۹۱۲ در بازار همچنان ثابت باشد.
در حال حاضر سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول با متوسط قیمت  ۶۰۰ هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” ،”۳″ و “۴”  به ترتیب به بهای تقریبی  ۶۵۰، ۵۸۰و ۴۱۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسند.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸” نیز به ترتیب با حدود قیمت ۳۹۰، ۳۷۰ ، ۳۵۰ و ۳۱۰ هزار تومان فروخته می شوند.
سیمکارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  نیز به ترتیب با حدود قیمت  ۳۹۰، ۳۳۰، ۲۷۰، ۲۵۰، ۲۴۰ ، ۲۳۰ و ۲۲۰ هزار تومان به فروش می رسند.
همچنین سیمکارت های  ۰۹۱۰ همراه اول نیز به نرخ دولتی ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان در مراکز امور مشترکین عرضه می شوند.
در همین حال سیمکارت های اعتباری همراه اول که با قیمت دولتی ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و در بازار آزاد با بهای ۳۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
تا کنون سه اپراتور ملی همراه اول، تالیا و اپراتور MTN به همراه اپراتورهای محلی کیش و اسپادان در مجموع حدود ۵۰ میلیون سیمکارت اعتباری و دائمی در بازار عرضه کرده اند.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا