گرمای خریدوفروش در بازار گوشی های دست دوم

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،  کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا برخی از مشتریان به خرید گوشی های دست دوم  روی آورند .به گفته برخی از فروشندگان این نوع گوشی ها، به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، متقاضیان این کالای ارتباطی ترجیحی به خرید گوشی های نو ندارند و به همین دلیل …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،  کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا برخی از مشتریان به خرید گوشی های دست دوم  روی آورند .
به گفته برخی از فروشندگان این نوع گوشی ها، به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، متقاضیان این کالای ارتباطی ترجیحی به خرید گوشی های نو ندارند و به همین دلیل نیز با پرداخت هزینه پایین به گوشی های دست دوم و کارکرده روی آورده اند.
فروشندگان گوشی های دست دوم معتقدند که متقاضیان این کالای ارتباطی همانند گذشته ترجیح به خرید ویا  تعویض گوشی هایشان با گوشی های نو ندارند و ترجیح می دهند با اختلاف قیمت ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی  به خرید گوشی های دست دوم اقدام کنند.
در همین حال دست اندرکاران بازار معتقدند با شرایط کنونی بازار،  تنها فروشندگان و دست فروشان گوشی های دست دوم هستند که در حال خریدوفروش این کالای ارتباطی هستند، چرا که همانند مغازه ها مجبور به پرداخت مالیات، اجاره ، پرداخت قبوض برق و تلفن نبوده و محدودیتی نیز برای آنان قائل نشده اند.
۱۲۹/۱۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا