سیاهپوستان فعال‌ترین کاربران موبایلی

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از ایکامرس، بر اساس تحقیقات مشابهی که توسط Pew Internet & American Life Foundation در ماه مه ۲۰۱۰ صورت گرفت، فقط ۸۰ درصد سفید پوستان غیر اسپانیایی تلفن همراه دارند این در حالی است که ۸۷ درصد افراد میانسال اسپانیایی و سیاه پوست از تلفن همراه استفاده می …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از ایکامرس، بر اساس تحقیقات مشابهی که توسط Pew Internet & American Life Foundation در ماه مه ۲۰۱۰ صورت گرفت، فقط ۸۰ درصد سفید پوستان غیر اسپانیایی تلفن همراه دارند این در حالی است که ۸۷ درصد افراد میانسال اسپانیایی و سیاه پوست از تلفن همراه استفاده می کنند.
این تحقیقات نشان داده، بسیاری از بزرگسالان نمی توانند از همه ویژگی های گوشی هوشمند پیشرفته خود استفاده کنند.
بر اساس تحقیقات eMarketer، فقط ۳۳ درصد سفید پوستان با استفاده از تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی می یابند و تنها ۳۰ درصد آنها ایمیل خود را با استفاده از موبایل چک می کنند.
این تحقیقات همچنین نشان داده سیاه پوستان اسپانیایی انگلیسی زبان که میانسال هستند از همه ویژگی ها و کاربردهای تلفن همراهشان استفاده می کنند و جزو فعال ترین کابران اینترنت موبایلی محسوب می شوند.
این قضیه برای استفاده از سرویس Wi-fi هم صدق می کند با این حال لازم به ذکر است Wi-fi  تنها راه دسترسی به اینترنت برای سفید پوستان بزرگسال محسوب می شود.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا