افزایش ۱۴۱ درصدی استفاده مردم از تلفنبانک

به گزارش  سازمان خبری موبنا به نقل از شرکت خدمات انفورماتیک در پی توسعه و تجهیز فنی و سخت‌افزاری بانک‌های طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک و افزایش روزافزون اعتماد عمومی به ابزارهای پرداخت الکترونیکی در خردادماه سال جاری، ۱۴ میلیون و۸۵۶ هزار و ۸۸۵ تماس موفق از طریق خدمات تحت پوشش تلفن بانک شامل: پرداخت …

به گزارش  سازمان خبری موبنا به نقل از شرکت خدمات انفورماتیک در پی توسعه و تجهیز فنی و سخت‌افزاری بانک‌های طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک و افزایش روزافزون اعتماد عمومی به ابزارهای پرداخت الکترونیکی در خردادماه سال جاری، ۱۴ میلیون و۸۵۶ هزار و ۸۸۵ تماس موفق از طریق خدمات تحت پوشش تلفن بانک شامل: پرداخت قبوض، درخواست فاکس(صورتحساب)، درخواست مانده، تغییر رمز، اعلان کارت مفقودی، پیگیری چک و انتقال از حساب به حساب انجام شده که این رقم در ماه مشابه سال گذشته ۶ میلیون و ۱۴۶هزار و ۹۴۴ تراکنش بوده است.
به گزارش شرکت خدمات انفورماتیک درخواست برای سه تراکنش آخر با سه میلیون و ۹۶۶ هزار و ۶۸۱ تراکنش به مانند ماه های قبل در صدر و پرداخت قبوض با یک میلیون و ۸۸۶ هزار و۴۷۶ تراکنش در جایگاه دوم قرار دارد.
گفتنی است در خردادماه سال گذشته دو مقوله سه تراکنش آخر با یک میلیون و ۷۲۶هزار و ۲۴۰ و پرداخت قبوض ۷۸۴ هزار ۳۴۰ تراکنش نیز در صدر قرار داشتند.
بر اساس این گزارش با توجه به تداوم جریان توسعه و تجهیز شبکه بانکی به ویژه در بانک‌های طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک ظرفیت سامانه تلفنبانک بسیار بیش از این تعداد است. بدیهی است با آشنایی بیش‌تر مردم از مزایای این خدمت و تاثیر آن در کاهش سفرهای درون شهری، صرفه‌جویی در وقت، انرژی و به تبع آن صرفه‌جویی اقتصادی، گرایش به استفاده از این خدمات هر لحظه روند صعودی خود را طی خواهد کرد.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا