پراید راننده کامیون را کشت

سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۶ و ۴۸ دقیقه روز سه شنبه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) نرسیده به آزادگان حادثه تصادف دو خودرو به سامان ۱۲۵ اعلام شد و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون که …

سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۶ و ۴۸ دقیقه روز سه شنبه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) نرسیده به آزادگان حادثه تصادف دو خودرو به سامان ۱۲۵ اعلام شد و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون که بار سیمان به همراه داشت به دلیل نقص فنی در حاشیه کناری بزرگراه توقف کرده و راننده کامیون در حال تعمیر وسیله نقلیه  خود بود که به یکباره یک دستگاه پراید با کامیون برخورد می کند و راننده کامیون بدلیل شدت جراحات در دم جان خود را از دست می دهد.

ملکی افزود: با رسیدن آتش نشانان به محل سه سرنشین خودرو پراید در داخل خودروی خود محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از وسایل امینی و قیچی برش هر سه سرنشین خودروی پراید را که به شدت مصدوم شده بودند از میان آهن پاره ها نجات داده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اعلام اینکه یک مرد و دو زن در این حادثه به شدت مصدوم شده بودند، افزود: با انتقال مصدومان به بیمارستان و همچنین انتقال جسد راننده کامیون به پزشکی قانونی ایمنی های لازم در محل حادثه از سوی آتش نشانان انجام شد و پلیس راهور مامور رسیدگی به علت وقوع این حادثه شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا