آسیایی ها پروپا قرص‌ترین خریداران تبلت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، IDC فروش تبلت در منطقه آسیا – اقیانوسیه به استثنای ژاپن را در طول سال گذشته ۱.۳ میلیون دستگاه گزارش کرد که برآورد می شود تا چهار سال آینده با رشد ۶۵ درصد روبه رو باشد.بر اساس این گزارش، استرالیا، هنگ کنگ و سنگاپور بیشترین میزان …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، IDC فروش تبلت در منطقه آسیا – اقیانوسیه به استثنای ژاپن را در طول سال گذشته ۱.۳ میلیون دستگاه گزارش کرد که برآورد می شود تا چهار سال آینده با رشد ۶۵ درصد روبه رو باشد.
بر اساس این گزارش، استرالیا، هنگ کنگ و سنگاپور بیشترین میزان فروش تبلت را داشته اند و پیش بینی می شود کشورهای چین و کره جنوبی تا سال ۲۰۱۴ رشد فوق العاده ای داشته باشد.
تبلت ها معمولا دارای صفحه نمایش هفت تا ۱۲ اینچ رنگی هستند و از پردازنده‌های ساخت ARM بهره می برند . این دستگاه ها از سیستم‌های عامل هایی همچون iOS اپل و آندرویید گوگل پشتیبانی می‌کنند.
رایانه‌های لوحی علاوه بر این که به‌عنوان دستگاه‌های مصرف رسانه، مکمل رایانه‌های شخصی به شمار می‌روند، امکان اشتراک بی‌سیم محتوا با تلفن‌های همراه را نیز میسر می‌کنند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا