افزایش تقاضا برای گوشی ELM سونی اریکسون

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که به تازگی وارد بازار کشور شده با قیمت فروش ۱۹۰ هزار تومانی توانسته از تقاضای بالایی در میان مشتریان برخوردار شود.این گوشی ۹۰ گرمی در ابعاد ۱۴ در ۴۵ در ۱۱۰ میلیمتر ساخته شده است. قاب پشت گوشی دارای کمی انحناء است که کار با آن …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که به تازگی وارد بازار کشور شده با قیمت فروش ۱۹۰ هزار تومانی توانسته از تقاضای بالایی در میان مشتریان برخوردار شود.
این گوشی ۹۰ گرمی در ابعاد ۱۴ در ۴۵ در ۱۱۰ میلیمتر ساخته شده است. قاب پشت گوشی دارای کمی انحناء است که کار با آن را آسان تر می کند و نمای خاصی به آن می دهد.
گوشی کوچک ELM به راحتی در جیب و کیف جا می گیرد و در ساختار گوشی از مواد با کیفیت استفاده شده است.
بخش عمده وزن گوشی در پایین آن متمرکز شده است که به در دست گرفتن راحت و تایپ کردن آسان کمک می کند. گوشی ELM بخشی از سری GreenHeart سونی اریکسون است که از مواد پلاستیکی قابل بازیافت تهیه می شود که خطر کمی برای محیط دارد. بسته بندی آن نیز سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت است.
در ساختار گوشی ELM از آلومینیوم و مواد پلاستیکی مات استفاده شده که اثر انگشت را نشان نمی دهد و این ساختار با شکل منحنی آن تناسب دارد.
لنز دوربین پنج مگاپیکسلی به همراه فلش LED و بلندگو در قاب پشت گوشی تعبیه شده است.
باتری گوشی از نوع BST-43 Li-Po است که دارای توان یک هزار میلی آمپر است. باتری در حالت آماده به کار تا ۴۳۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا حدود ۱۰ ساعت در یک شبکه GSM دوام می آورد.
حافظه داخلی این گوشی ۲۸۰ مگابایت است که توسط مموری کارت microSD تا هشت گیگابایت ارتقا می یابد.
صفحه نمایش ۲/۲ اینچی TFT گوشی دارای وضوح QVGA است که ۲۵۶ هزار رنگ را نشان می دهد.
نرم افزار پخش موسیقی در ELM جدیدترین نسخه واکمن است.
در منوهای Media Center ویژگی چرخش اتوماتیک صفحه نمایش وجود دارد. نرم افزار پخش موسیقی از فرمت فایل های بسیاری پشتیبانی می کند که از آنها می توان به MP3 ، WAV ، WMA ، M4A و E-AAC اشاره کرد.
گوشی ELM سونی اریکسون دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است که ماکسیمم وضوح آن ۱۹۴۴ در ۲۵۹۲ پیکسل است.
این گوشی به یک فلش LED مجهز است که از آن بعنوان نور کمکی کانون اتوماتیک نیز استفاده می شود. دوربین دارای ویژگی هایی مانند تشخیص لبخند و چهره ، چرخش اتوماتیک ، حالت ماکرو ، اندازه گیری نقطه ، Geotagging تصویر است.
نوار ابزار دوربین در پایین صفحه دسترسی به حالت عکسبرداری ، صحنه ، اندازه عکس ، کانون ، فلش ، Selftimer ، حالت اندازه گیری ، تعادل رنگ سفید ، جلوه های ویژه و تنظیمات Multi menu را فراهم می کند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا