پشتیبانی آی‌پد از فلش

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، به تازگی شرکت کامکس برنامه جدیدی برای آی‌پد ارایه شده که امکان اجرای برنامه Frash را برای مرورگر سافاری فراهم می کند.به گفته طراحان Frash، این برنامه هنوز برای انتشار نهایی آماده نیست، اما کامکس تصمیم گرفته فایل‌های این برنامه را بر روی GitHub …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، به تازگی شرکت کامکس برنامه جدیدی برای آی‌پد ارایه شده که امکان اجرای برنامه Frash را برای مرورگر سافاری فراهم می کند.
به گفته طراحان Frash، این برنامه هنوز برای انتشار نهایی آماده نیست، اما کامکس تصمیم گرفته فایل‌های این برنامه را بر روی GitHub قابل دسترس کند تا به طراحان امکان دهد تغییرات و بهینه‌سازی‌های لازم این نرم‌افزار برای سیستم عامل آی‌پد را انجام دهند.
از آنجا که ادوب اعلام کرده اکثر ویدیوها و بازی های رایانه ای با برنامه Frash اجرا می شود، پیش بینی می شود این برنامه ازسوی دارندگان آی‌پد مورد استقبال زیادی قرار ‌گیرد.
بر اساس این گزارش، اپل در هیچ کدام از دستگاه‌های قابل حمل خود از جمله آی‌پد و آی‌فون از فلش پشتیبانی نکرده و استیو جابز طی مراسمی به شکل رسمی اعلام کرد از برنامه فلش در محصولاتش استفاده نمی کند اما به جای آن HTML5 را مورد استفاده قرار می دهد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا