بهای گوشی HD mini اچ تی سی شکست

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی با گارانتی رسمی “پارس کامتل” چندی پیش به بهای ۵۴۰ هزار تومان فروخته می شد اما هم اکنون با تعدیل قیمت فوق به بهای ۳۹۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.به گفته فروشندگان ، افزایش عرضه گوشی HD mini اچ تی سی  در سطح بازار …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی با گارانتی رسمی “پارس کامتل” چندی پیش به بهای ۵۴۰ هزار تومان فروخته می شد اما هم اکنون با تعدیل قیمت فوق به بهای ۳۹۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
به گفته فروشندگان ، افزایش عرضه گوشی HD mini اچ تی سی  در سطح بازار تلفن همراه به عنوان یکی از دلایل اصلی این افت قیمت عنوان شد.
این کاهش قیمت در حالی است که تنها مربوط به گارانتی پارس کامتل می شود و HD mini اچ تی سی با سایر گارانتی ها با قیمت۵۶۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
این گوشی اچ تی سی تا کنون به دلیل برخورداری از ظاهر و امکانات مناسب مورد توجه بیشتر علاقمندان این برند قرار گرفته است.
مشخصات فنی گوشی HD mini اچ تی سی به شرح زیر است:
این گوشی ۱۱۰ گرمی در ابعاد ۱۰۳/۸ در ۵۷/۷ در ۱۱/۷ میلیمتر ساخته شده است.
پنج کنترل لمسی خازنی زیر صفحه نمایش وجود دارد که شامل دو کلید تماس به همراه دکمه‌های Home ، منو و Back است.
ترتیب قرارگیری این کلیدها درست مانند HD2 بوده، با این تفاوت که در HD mini تماما لمسی است. این کلیدهای خازنی که دارای قابلیت لمسی هستند اندازه و فاصله مناسبی دارند و به راحتی می‌توان از آنها به صفحه نمایش و بالعکس سوئیچ کرد.
خروجی صدای گوشی، بالای صفحه نمایش در مرکز قرار دارد که یک LED وضعیت در طرف چپ آن مشاهده می‌شود.
یک حاشیه شیک کرومی در بالای گوشی نشان دهنده خروجی صدا است که کلید قفل POWER روی آن وجود دارد.
سوکت صوتی ۳٫۵ میلی متری در بالای گوشی نیز فاقد پوشش محافظ است و از آنجایی که روی یک سطح شیب دار وجود دارد، کابل حتی اگر به‌خوبی وصل شده باشد نیز کمی از آن بیرون می‌آید.
کلید Power در بالای گوشی به‌عنوان دکمه قفل صفحه نمایش نیز کار می‌کند. در قاب جلوی گوشی یک صفحه نمایش لمسی خازنی ۳/۲ اینچی با وضوح HVGA وجود دارد که کیفیت تصویر آن نسبتا عالی است با این‌حال به پای استانداردهای Super AMOLED نمی‌رسد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا