گوگل گوشی دیگری نمی سازد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، اریک اشمیت اعلام کرد: پروژه ساخت گوشی هوشمند نکسوس وان برای ترقی و پیشرفت سیستم عامل اندرویید بوده و هدف گوگل تسخیر بخش بزرگی از بازار سخت افزاری نبوده است.به گفته اریک اشمیت، گوگل یک سال و نیم پیش تصمیم گرفت که از پلتفورم موبایل به …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، اریک اشمیت اعلام کرد: پروژه ساخت گوشی هوشمند نکسوس وان برای ترقی و پیشرفت سیستم عامل اندرویید بوده و هدف گوگل تسخیر بخش بزرگی از بازار سخت افزاری نبوده است.
به گفته اریک اشمیت، گوگل یک سال و نیم پیش تصمیم گرفت که از پلتفورم موبایل به سوی تجارت سخت افزاری پیش برود که این هدف به انجام رسید و این یک موفقیت بود. بنابراین قصد نداریم گوشی دیگری از این نوع به بازار عرضه کنیم.
بر اساس گزارش دیلی تلگراف، گوگل به تازگی اعلام کرده در هر روز ۱۶۰ هزار گوشی مبتنی بر اندرویید فعال می شود که به این ترتیب در هر ماه ۴.۸ میلیون دستگاه به فروش می رسد.
بر اساس گزارش گارتنر، در طول هر فصل ۱۵ میلیون دستگاه گوشی اندروییدی به فروش می رسد این در حالی است که در سه ماهه ابتدایی سال ۵۴ میلیون دستگاه گوشی مبتنی بر سیستم عامل اندرویید به فروش رسید.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا