پرداخت ودیعه های تلفن بدون پس گرفتن سیمکارت امکان ندارد

به گزارش خبرنگار مهر در قم، رضا تقی پور در حاشیه همایش نماز شناسی و بصیرت که صبح یکشنبه در مجموعه فرهنگی و هنری یاوران حضرت مهدی (عج) آغاز به کار کرد در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر پیرامون اطلاعیه اخیر وزارت ارتباطات در مورد تکذیب محتوای مصاحبه وزیر ارتباطات در مورد ودیعه های تلفن …

به گزارش خبرنگار مهر در قم، رضا تقی پور در حاشیه همایش نماز شناسی و بصیرت که صبح یکشنبه در مجموعه فرهنگی و هنری یاوران حضرت مهدی (عج) آغاز به کار کرد در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر پیرامون اطلاعیه اخیر وزارت ارتباطات در مورد تکذیب محتوای مصاحبه وزیر ارتباطات در مورد ودیعه های تلفن اظهار داشت: در مصاحبه ای که در حاشیه جلسه هیئت دولت انجام شد بخشی از مصاحبه پخش نشد.
وی ادامه داد: خبرنگاران از من سئوال کردند که آیا کسانی که می خواهند ودیعه تلفن خود را تحویل بگیرند باید خط را پس دهند و من گفتم ودیعه بدون خط معنا ندارد.
تقی پور ادامه داد: اگر کسی خط تلفن خود را نمی خواهد کل خط را تحویل دهد تا ودیعه آن را دریافت کند.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه بابت فروش سیم کارت از همان ابتدا برای ۳ بخش ودیعه هزینه اتصال و مالیات هزینه ای دریافت می شود، گفت: پرداخت هزینه های اتصال و مالیات امکان ندارد ولی ودیعه تلفن در صورت پس دادن خط آن ممکن است.
وی گفت: خبرنگاران در آن روز سئوال دیگری کردند که آیا امکان تبدیل ودیعه به سهام وجود دارد و من گفتم مشترکان باید پول خودشان را بگیرند و در بورس سهام بخرند.
وی ادامه داد: وضعیت سهام روز به روز بهتر می شود و علاقه مندان می توانند در این بخش مشارکت داشته باشند.
مدیران باید مجموعه خود را به نماز دعوت کنند
وزیر ارتباطات در بخش دیگری از سخنرانی خود با بیان اینکه اقامه نماز جزء وظایف مسلمانان است و معنای وسیعی در بر دارد تصریح کرد: وظیفه هر مسلمانی است که هم در زمینه ارتقاء جایگاه و هم در زمینه اقامه نماز همت کنند.
وی با اشاره به برگزاری همایش نماز شناسی و بصیرت تصریح کرد: در همایش بیش از ۵۰۰ نفر از ائمه جماعات شرکت ها و سازمان ها تابعه وزارت ارتباطات حضور دارند و به نحوی تذکرات و موارد مورد نیاز به آنها ارائه می شود.
وی اظهار داشت: نماز ستون دین است و مدیران مجموعه ها باید کارمندان خود را به برپایی نماز به ویژه نماز جماعت تشویق و ترغیب کنند.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا