شرکت بورس تصمیمی برای استرداد ودایع نمی گیرد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،حسن قالیباف اصل مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار امروز در جمع خبرنگاران گفت : شرکت بورس و اوراق بهادار تهران به وایرلس مجهز شده و در حال حاضر میزان کارمزد کارگزاران برای دسترسی آنلاین در حال بررسی است.وی با اشاره به اینکه معاملات آنلاین باعث بهبود معاملات بازار می شود گفت: …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،حسن قالیباف اصل مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار امروز در جمع خبرنگاران گفت : شرکت بورس و اوراق بهادار تهران به وایرلس مجهز شده و در حال حاضر میزان کارمزد کارگزاران برای دسترسی آنلاین در حال بررسی است.
وی با اشاره به اینکه معاملات آنلاین باعث بهبود معاملات بازار می شود گفت: هم اکنون بحث دسترسی کارمزدهای کارگزاران مطرح است که باید به طور دقیق و شفاف مورد بررسی قرارگیرد و سپس اجرایی شود.
قالیباف افزود:معاملات آنلاین پس از اجرا نیز به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد تا مشخص شود که آیا برگزاری معاملات بدین شکل مثبت است یا خیر؟
وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص موضع شرکت بورس پس از اظهارات وزیر ارتباطات مبنی بر استرداد پنج هزارمیلیاردی ودایع مشترکان مخابرات به صورت نقدی یا سهام گفت :مخابرات دارای هیات مدیره مجزا است و رسمی ترین مرجع برای تصمیم گیری سخنان وزیر ارتباطات اعضای هیات مدیره
می باشند، درنتیجه شرکت بورس تابع تصمیم گیری اعضای هیات مدیره است.
وی خاطرنشان کرد :شرکت بورس در خصوص استرداد ودایع تصمیم گیر نیست و این مهم را باید مسوولان مخابراتی کشور بررسی کنند.
۱۸۲/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا