اپرا سریع ترین مرورگر روی زمین را منتشر کرد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از ویتری، اپرا ادعا می کند نسخه ۱۰.۶۰ تقریبا ۵۰ درصد پرسرعت تر از نسخه های پیشین این مرورگر است.اپرا در بخش Opera Turbo سرعت مرورگر خود را افزایش داده که انتقال اطلاعات بر روی اتصالات اینترنت را فشرده سازی می کند.این مرورگر جدید از ویژگی های بیشتری …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از ویتری، اپرا ادعا می کند نسخه ۱۰.۶۰ تقریبا ۵۰ درصد پرسرعت تر از نسخه های پیشین این مرورگر است.
اپرا در بخش Opera Turbo سرعت مرورگر خود را افزایش داده که انتقال اطلاعات بر روی اتصالات اینترنت را فشرده سازی می کند.
این مرورگر جدید از ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه های قبلی برخوردار است که به کاربران امکان می دهد از نرم افزارهایی همچون پردازنده های ورد و صفحه گسترده بدون اتصال به اینترنت بهره ببرند.
اپرا هم‌چنین ویژگی Speed Dial را نیز گنجانده که کاربران را به سایت‌های مورد علاقه‌شان متصل کرده و پخش ویدیوی داخلی دارد که به مصرف‌کنندگان امکان می‌دهد ویدیو را در داخل مرورگر مشاهده کنند.
افزوده‌های جست‌وجو شامل پیشنهادهای جست‌وجوی فوری هنگام استفاده از سایت‌هایی مانند ویکی پدیا و هم‌چنین انتخاب بیش‌تر موتورهای جست‌وجوی قرار گرفته در این مرورگر است.
اپرا مدعی است ۱۲۰ میلیون کاربر فعال دارد که با استفاده از رایانه شخصی، تلفن همراه و دستگاه‌های دیگر به اینترنت متصل هستند.
جدیدترین آمار ماهانه Net Applications که بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده از ۴۰ هزار وب‌سایت در جهان است، نشان داد اپرا در ماه ژوئن با داشتن ۲.۹۳ درصد سهم بازار برای مرورگرهای اپرا و اپرامینی، پنجمین مرورگر محبوب بوده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا