تشریک مساعی مسوولان وزارت ارتباطات با شورای شهری ها برای ساماندهی وضعیت آنتن های BTS

دکترسید حسن سید موسوی در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا با اشاره به برگزاری نشستی با حضوردکتر کاردان نماینده سازمان انرژی اتمی ،دکتر عظیم فرد  نماینده سازمان تنظیم مقررات واعضای شورای شهرتهران اظهار داشت: این افراد با حضوردراین نشست به  نقد و بررسی مسائل علمی و فنی تشعشعات آنتن های  BTS پرداختند.به گفته وی …

دکترسید حسن سید موسوی در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا با اشاره به برگزاری نشستی با حضوردکتر کاردان نماینده سازمان انرژی اتمی ،دکتر عظیم فرد  نماینده سازمان تنظیم مقررات واعضای شورای شهرتهران اظهار داشت: این افراد با حضوردراین نشست به  نقد و بررسی مسائل علمی و فنی تشعشعات آنتن های  BTS پرداختند.
به گفته وی دراین نشست برای حل و ساماندهی نصب آنتن های BTS توجیهات علمی لازم بین مسولان وزارت ارتباطات و اعضای شورای شهر  صورت گرفت.
موسوی از برگزاری  مجدد این نشست ها با حضور این افراد خبر داد و اعلام کرد: برگزاری چنین نشست هایی  می تواند به حل وفصل  بسیاری ازاین مشکلات  منتهی شود.
چندی پیش برخی از اعضای شورای شهر تهران اعلام کردند که آنتن‌های موبایل بر سلامت جسمی و روانی شهروندان اثرات سوء می‌گذارد و با اپراتورهای  تلفن همراه که مخفیانه آنتن نصب می کنند برخورد قانونی صورت می گیرد.
 این درحالیست که مسوولان وزارت ارتباطات  با اعلام این مطلب که برای افزایش کیفیت شبکه تلفن همراه مجبوربه نصب آنتن  BTS های جدید موبایل هستند معتقدند که تشعشعات آنتن های BTS  کاملا استاندارد بوده و هیچگونه عوارض منفی بر سلامت جسمی وروانی افراد ندارد.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا