مخابرات جو حاکم بر بازار سرمایه را منفی کرد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،در نخستین روز دادوستدهای روز شنبه  ارزش بازار سهام به  ۷۱۴ هزار و ۲۶۵ میلیارد ریال رسید که نسبت به روز کاری گذشته  شش هزار و ۶۰۶ میلیارد ریال افت دارد.بر اساس این خبر در داد و ستد های روز گذشته در تالار شیشه ای جو حاکم بر بازار برای …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،در نخستین روز دادوستدهای روز شنبه  ارزش بازار سهام به  ۷۱۴ هزار و ۲۶۵ میلیارد ریال رسید که نسبت به روز کاری گذشته  شش هزار و ۶۰۶ میلیارد ریال افت دارد.
بر اساس این خبر در داد و ستد های روز گذشته در تالار شیشه ای جو حاکم بر بازار برای سهامداران اخابر منفی بود به طوریکه سهام این شرکت پرطرفدار با ۳۷/۲۰ واحد، بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص گذاشت.
برخی از کارشناسان بازار سرمایه  معتقدند در صورتیکه ودایع مشترکان که بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان است دارا بودن سهام اخابر در صف فروش قرار می گیرند .
این در حالی است که  برخی دیگر از کارشناسان این بازار نظرات وزیر ارتباطات را در حد یک حرف ارزیابی می کنند و معتقدند تا عملیاتی شدن این گفته وزیر سهام مخابرات همچنان مثبت باقی می ماند.
گفتنی است  در آخرین جلسه هیات دولت وزیر ارتباطات از استرداد ودایع مشترکان مخابرات به صورت نقد یا سهام خبر داده بود که بازتاب صحبت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  روز گذشته در تالار شیشه ای بر روی سهام مخابرات منجر به افت شاخص بورس شد.
۱۸۲/۱۱
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا