توزیع یک میلیون ۲۰۰ هزار مرسوله خدمات هدفمند کردن یارانه ها

 به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دکتر محمد حسن محبیان، اظهار داشت: از سوی دیگر در بهار سال جاری، توزیع ۲۷۳ هزار کارت هوشمند سوخت، چهارمیلیون و ۱۹۰ هزار اوراق تبلیغاتی و ۱۹۴ هزار تأییدیه تحصیلی عملیاتی شده است. وی افزود: توزیع ۳۵ میلیون مرسوله مربوط …

 به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دکتر محمد حسن محبیان، اظهار داشت: از سوی دیگر در بهار سال جاری، توزیع ۲۷۳ هزار کارت هوشمند سوخت، چهارمیلیون و ۱۹۰ هزار اوراق تبلیغاتی و ۱۹۴ هزار تأییدیه تحصیلی عملیاتی شده است.
وی افزود: توزیع ۳۵ میلیون مرسوله مربوط به کالابرگ های باطله و ۳۰ هزار دفترچه نظام وظیفه از دیگر خدماتی است که با تلاش های صورت گرفته از سوی کارشناسان شرکت پست در سه ماهه نخست امسال اجرایی شده است.
مدیر عامل شرکت پست با اشاره به طرح های عمرانی سال ۸۸ نیز گفت: در حال حاضر حدود ۹۴ درصد از طرح های عمرانی پیش بینی شده در سال گذشته به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: با اقدام های در دست انجام، شش درصد مابقی مانده این طرح ها نیز تا پایان تیر ماه سال جاری اجرایی می شود.
دکتر محبیان عراقی تصریح کرد: هم اکنون ۱۷ هزار و ۳۰۰ واحد پستی و سه هزار و ۷۴ خط پستی در سطح کشور فعال بود، و خدمات مورد نیاز در این حوزه را به متقاضیان ارایه می کنند.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا