“کلین کام ” وارد بازار شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کلین کام که خاصیت دفع ۵۰ تا ۹۰ درصد امواج الکترومغناطیسی مضر را دارد با قیمت ۱۹ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد. قدرت تاثیر “کلین کام” در کاهش قدرت امواج الکترومغناطیسی از میزان ۲۳تا ۷۰درصد در هنگام اتصال به یک دستگاه تلوزیون و از ۱۸ تا  ۵۳درصددر هنگام …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کلین کام که خاصیت دفع ۵۰ تا ۹۰ درصد امواج الکترومغناطیسی مضر را دارد با قیمت ۱۹ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد. 
قدرت تاثیر “کلین کام” در کاهش قدرت امواج الکترومغناطیسی از میزان ۲۳تا ۷۰درصد در هنگام اتصال به یک دستگاه تلوزیون و از ۱۸ تا  ۵۳درصددر هنگام بکارگیری آن با مانیتور یک کامپیوتر است.
کلین کام به عنوان یک محصول جدیدی که قابلیت کم نمودن قدرت امواج الکترومغناطیسی بخصوص (ریزموجها) را دارد، مورد تایید دانشگاه های Utah در ایالات متحده آمریکا ، انستیتو تحقیقاتی Oakfield درانگلستان ، دانشگاه Milano در ایتالیا ، دانشگاه Lille در فرانسه و انستیتو تحقیقات ملی CNAL درچین قرار گرفته است.
“کلین کام” بعد از عرضه در کشورهای نظیر ایالات متحده آمریکا، مکزیک، انگلستان، پرو، سوئد، سنگاپور، اسپانیا، تایلند، روسیه، چین، ترکیه، هند، ژاپن و آقریقای جنوبی درایران عرضه شده است.
به گزارش موبنا، گسترش روزافزون استفاده از وسایل الکترونیکی نظیر تلویزیون و کامپیوتر و غیره به همراه هر پدیده دیگری با مزایا و معایبی همراه است که توجه به این موارد برای حفظ سلامتی انسان ضروری بنظرمی رسد.
تاثیرات شناخته شده امواج الکترو مغناطیسی از دو طریق گرمایی و حرارتی وغیرگرمایی و بیولوژیکی به انسان منتقل می شوند، در حالیکه تاثیرات گرمایی خودش را در تولید حرارت آشکار می کند، تاثیرات غیرگرمایی و بیولوژیکی هنوز بطور کامل شناخته نشده اند، اما گفته شده است که اثر مستقیم بر روی DNA و آنزیمهای بدن و مکانیسم ایمنی آن در برابر بیماریها و دیگرعملکردهای سلولی و اندامی بدن بخصوص برای خانمهای باردار و برروی جنین دارند.
 سرطان، تومور، میگرن و سقط جنین تنها بخشی ازعوارض ناشی از امواج الکترومغناطیسی هستند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا