معرفی گوشی های پرفروش ال جی در بازار امروز تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.دو مدل گوشی BL40 و BL20 ال جی که به ترتیب با قیمت ۴۰۰ و ۲۲۰ هزار تومان به فروش می رسد توانسته از میزان تقاضای بالایی در بازار تلفن همراه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
دو مدل گوشی BL40 و BL20 ال جی که به ترتیب با قیمت ۴۰۰ و ۲۲۰ هزار تومان به فروش می رسد توانسته از میزان تقاضای بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شود.
صفحه نمایش ۴.۰۱ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و قابلیت ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت تا ۳۲  گیگابایت از ویژگی های BL40 و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲ هزار رنگ، قابلیت ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت و دوربین پنج مگاپیکسلی از امکانات تعبیه شده در گوشی  BL20 ال جی به شمار می آید.
گوشی KC550 و KE990 ال جی نیز یکی دیگر از گوشی های خوش فروش این برند است که توانسته با قیمت ۱۶۸ و  ۲۰۲ هزار تومان از فروش بالایی برخوردار شود.
گوشی های ارزان قیمت ال جی که شامل GU230، KP100، KG195، KP105 می شود توانسته مورد تقاضای عموم علاقمندان این برند قرار داشته باشد.
گوشی های فوق به ترتیب به بهای ۸۲ ، ۳۰ ، ۷۲ و ۲۹ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا