معرفی Xperia X10 mini سونی اریکسون

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که با قیمت۳۶۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود تا کنون از فروش مناسبی برخوردار نشده است.این گوشی ۸۸ گرمی در ابعاد ۸۳ در ۱۶ در ۵۰ میلی متر ساخته شده است.پشتیبانی از چهار باند GSM/GPRS/EDGE و نسل سوم با HSPA،  نسخه ۱.۶ از …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که با قیمت۳۶۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود تا کنون از فروش مناسبی برخوردار نشده است.
این گوشی ۸۸ گرمی در ابعاد ۸۳ در ۱۶ در ۵۰ میلی متر ساخته شده است.
پشتیبانی از چهار باند GSM/GPRS/EDGE و نسل سوم با HSPA،  نسخه ۱.۶ از سیستم عامل آندروید با منوی Timescape، صفحه نمایش لمسی ۲.۵۵ اینچ خازنی با وضوح QVGA، دوربین پنج مگاپیکسلی با کانون ثابت  و فلش LED و قابلیت فیلمبرداری در وضوح VGA از ویژگی های ا صلی این گوشی سونی اریکسون به شمارمی آید.
گوشی Xperia X10 mini   سونی اریکسون  که با ساختار شیک و باریک تولید شده  است دارای  صفحه نمایش لمسی ۲.۵۵  اینچی خازنی با وضوح QVGA با پردازشگر Qualcomm MSM7227 600MHZ
و حسگر شتاب سنج برای چرخش اتوماتیک و قطع صدای زنگ با برگرداندن گوشی است.
گوشی Xperia X10 mini سونی اریکسون دارای نسخه ۱.۶ آندروید است.
در Xperia X10 mini یک صفحه کلید چند ضربه ای استاندارد با پشتیبانی T9 وجود دارد. روی این صفحه نمایش لمسی خازنی نمی توان از قلم نیز استفاده کرد.
گوشی XPERIA X10 mini سونی اریکسون دارای ۱۲۸ گرم حافظه داخلی است که توسط مموری کارت microSD تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.
در بازار آندروید نرم افزارهایی وجود دارند که امکان استفاده رایگان از صفحه کلید QWERTY مجازی را فراهم می کنند.
نرم افزار پخش موسیقی در این گوشی علیرغم اینکه طراحی جدیدی دارد دارای ویژگی ها و امکانات جدیدی نیست.
 این برنامه با فایل های صوتی بخوبی کار می کند اگرچه از کارایی عالی برخوردار نیست. بهترین ویژگی آن یک کلید میانبر است که به سرعت یک آهنگ یا آلبوم را روی YouTube یا بخش Play Now سونی اریکسون جستجو می کند و به این منظور باید دکمه Infinite را فشار دهید.
گوشی Xperia X10 mini دارای یک دوربین پنج مگاپیکسل با ماکسیمم وضوح ۲۵۹۲ در ۱۹۳۶ پیکسل و یک فلش LED است.
این گوشی از مجموعه کاملی از گزینه های ارتباطی برخوردار است.
X10 mini از چهار باند GSM/GPRS/EDGE برای رومینگ جهانی و دو نسخه دو بانده (۹۰۰/۲۱۰۰ MHZ) یا سه بانده (۸۵۰/۱۹۰۰/۲۱۰۰ MHZ) نسل سوم با HSPA پشتیبانی می کند.
از گزینه های ارتباط محلی آن می توان به USB 2.0 ، بلوتوث ۲.۱ با A2DP و Wi-Fi اشاره کرد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا