مایکروسافت تولید گوشی‌هایش را متوقف می‌کند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از گیزمودو، مایکروسافت کم‌تر از سه ماه پس از رونمایی و عرضه گوشی‌های هوشمند Kin که به منظور رقابت با اپل و گوگل طراحی شده بودند، تولید آن‌ها را متوقف می‌کند. اقدام مایکروسافت برای متوقف کردن تولید و عرضه گوشی های Kin به دلیل فروش کم این گوشی …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از گیزمودو، مایکروسافت کم‌تر از سه ماه پس از رونمایی و عرضه گوشی‌های هوشمند Kin که به منظور رقابت با اپل و گوگل طراحی شده بودند، تولید آن‌ها را متوقف می‌کند.
اقدام مایکروسافت برای متوقف کردن تولید و عرضه گوشی های Kin به دلیل فروش کم این گوشی ها صورت گرفته و این شرکت اعلام کرده گوشی های Kin را دیگر تولید نمی‌کند.
بر اساس گزارش مایکروسافت تیم Kin با تیم ویندوز فون سون ترکیب می شود تا بر روی طراحی و تولید Windows 7 Phone متمرکز شوند.
بر اساس این گزارش، دو دلیل اصلی برای عدم موفقیت گوشی های Kin مایکروسافت قیمت این گوشی ها گزارش شده است. گوشی های Kin به هدف دسترسی به شبکه های اجتماعی توسط نوجوانان طراحی شده، این در حالی است که قیمت بسیار بالایی برای آنها در نظر گرفته شد که تقریبا اکثر نوجوانان توان پرداخت آن را ندارند.
مایکروسافت پیشتر اعلام کرده بود به عرضه این گوشی در کشورهای مختلف ادامه خواهد داد اما هیچ برنامه ای برای عرضه نرم افزارهای به روز برای این گوشی ها ارایه نشد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا