مرکز رایانه کمک شهر تهران راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا  سید پاشا ناصرآبادی در تشریح  چگونگی فعالیت مرکزرایانه کمک شهر تهران گفت: در صورتیکه رایانه های کاربران با مشکل سخت افزاری ویا نرم افزاری مواجه شود، آنها می توانند از طریق تماس تلفنی با این مرکز مشکل خود را اعلام کرده و برای رفع آن راهنمایی هایی لازم را …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا  سید پاشا ناصرآبادی در تشریح  چگونگی فعالیت مرکزرایانه کمک شهر تهران گفت: در صورتیکه رایانه های کاربران با مشکل سخت افزاری ویا نرم افزاری مواجه شود، آنها می توانند از طریق تماس تلفنی با این مرکز مشکل خود را اعلام کرده و برای رفع آن راهنمایی هایی لازم را از مشاوران و کارشناسان حاضر در این مرکز دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه این مرکز به صورت شبانه روزی به کاربران خدمات ارائه می کند، تصریح کرد: برای حل مشکلات رایانه ای نیازی به حضور افراد و ارائه رایانه  نیست وبوسیله تماس تلفنی راهنمایی های لازم انجام می شود.
وی افزود: درصورتیکه مشکل کاربران به صورت تلفنی قابل حل نباشد امکان اعزام  کارشناسان به محل  وجود دارد.
به گفته ناصرآبادی طبق قراردادی با مخابرات استان تهران اخذ حداقل هزینه ممکن برای دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان حاضر درمرکزبرای کاربران درنظرگرفته شده است.
ناصرآبادی تصریح کرد: هزینه هردقیقه تماس با این مرکز ۲۰۰  تومان است که به قبض تلفن مشترک درهر دوره اضافه می شود و هزینه حضور کارشناسان درمحل از ۱۲ هزارتومان شروع می شود.
به گفته این کارشناس فناوری اطلاعات، راه اندازی این مرکز تا حد بالایی از بروز تخلفات در این حوزه جلوگیری می کند.
وی افزود: در صورتیکه شرکت مخابرات زیر ساخت های فنی لازم را ایجاد کند امکان ارائه این خدمات به تمامی شهرهای کشور وجود دارد.
ناصرآبادی معتقد است که ارائه این خدمات می تواند در جهت شکل گیری شهروند الکترونیک نقش مهمی ایفا کند واین مرکز بدون هیچ گونه حمایت  دولتی مورد بهره برداری قرارگرفته ولی امکان ارائه بخشی از خدمات در حوزه امنیت به بخش دولتی وجود دارد.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا