پرفروش ترین های نوکیا و سونی اریکسون در بازار امروز تهران

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی ۶۳۰۳ نوکیا با قیمت فروش ۱۴۰هزار تومانی توانسته در لیست یکی از مدل های پرفروش این برند جای گیرد.این گوشی از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی ، …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی ۶۳۰۳ نوکیا با قیمت فروش ۱۴۰هزار تومانی توانسته در لیست یکی از مدل های پرفروش این برند جای گیرد.
این گوشی از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت بهره می برد.
گوشی n97 mini نوکیا که با قیمت ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد از امکاناتی همچون صفحه نمایش tft لمسی ۲/۳ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت بهره می برد.
در همین حال گوشی YARI سونی اریکسون که دارای امکاناتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و قابلیت ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت است مورد تقاضای بیشتر بانوان ایرانی قرار گرفته است.
این گوشی با قیمت ۲۱۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران مورد خرید مشتریان قرار گرفته است.
گوشی های Satio ، T715 و W580 سونی اریکسون نیز که به ترتیب به بهای ۵۰۰ ، ۱۶۵ و ۱۳۰هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا