سیستم رادیویی دانش‌محور محبوب‌ترین سرویس تلفن‌همراه خواهد شد

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا، موسسه تحقیقاتی Informa بر پایه آخرین بررسی خود اعلام کرد که حجم ترافیک اینترنتی موبایلی که توسط اپراتورهای تلفن‌همراه پشتیبانی می‌شود در سال ۲۰۰۸ میلادی ۷ میلیارد مگابایت بوده است که پیش‌بینی شده این رقم در سال ۲۱۳ میلادی به ۶۳ میلیارد مگابایت …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا، موسسه تحقیقاتی Informa بر پایه آخرین بررسی خود اعلام کرد که حجم ترافیک اینترنتی موبایلی که توسط اپراتورهای تلفن‌همراه پشتیبانی می‌شود در سال ۲۰۰۸ میلادی ۷ میلیارد مگابایت بوده است که پیش‌بینی شده این رقم در سال ۲۱۳ میلادی به ۶۳ میلیارد مگابایت برسد.
مرکز تحقیقات نوکیا(NRC) یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش قابل ملاحظه حجم ترافیک اینترنتی موبایلی در دنیا را سیستم جدیدی موسوم به “سیستم رادیویی دانش‌محور” می‌داند.
این مرکز در جریان پیش‌بینی‌های خود از آینده تلفن‌همراه اعلام کرد که “سیستم رادیویی دانش‌محور” در اصل باعث می‌شود تا کاربران سرویس‌های اطلاعاتی را با سرعت بیشتر مورد استفاده قرار دهند. بنابراین، تماشای یک فایل ویدیویی در اینترنت، پیدا کردن موقعیت جغرافیایی خود روی کره زمین، ارسال یک فایل به شبکه اجتماعی توئیتر و به ‌روزرسانی صفحه مخصوص خود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک بسیار ساده‌تر صورت خواهد گرفت.
سیستم رادیویی دانش‌محور قابلیت درک و تشخیص فضای پیرامون خود را دارد و با استفاده از دانش و آگاهی، خدمات بهتری را در اختیار کاربران می‌گذارد. این مسئله به آن معنی است که اگر شما در کنار دیگر کاربران مشتاق قرار گرفته‌اید و قصد رد و بدل کردن یک فایل ویدیویی با کیفیت HD هستید، سیستم رادیویی دانش‌محور پهنای باند بیشتری را در اختیار شما می‌گذارد و یا خدمات بهینه شده خود را ارایه می‌دهد تا این فرآیند با سهولت کامل انجام شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا