کاهش ۱۰ درصدی فروش گوشی تلفن همراه در بازار

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: از اوایل خرداد ماه تا کنون به دلیل عواملی همچون فصل امتحانات مراکز آموزشی دانشگاه ها و همچنین شروع مسابقات جام جهانی فوتبال؛ میزان تقاضا برای انواع گوشی های تلفن همراه به طور چشمگیری کاهش یافته است.وی افزود: با شرایط فعلی و …

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: از اوایل خرداد ماه تا کنون به دلیل عواملی همچون فصل امتحانات مراکز آموزشی دانشگاه ها و همچنین شروع مسابقات جام جهانی فوتبال؛ میزان تقاضا برای انواع گوشی های تلفن همراه به طور چشمگیری کاهش یافته است.
وی افزود: با شرایط فعلی و کاهش قیمت بیشتر گوشی های موجود در بازار، این ایام بهترین زمان برای خرید گوشی است چرا که بیشتر گوشی ها با حداقل سود در بازار تلفن همراه عرضه می شوند.
 وی با اشاره به کاهش استقبال مشتریان از گوشی های ارزان قیمت گفت: کاهش قدرت خرید مردم از دلایل اصلی استقبال مشتریان از گوشی های ارزان قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان است چرا که عموم  مشتریان توان خرید گوشی های با قیمت بالای ۲۰۰ هزار تومان را ندارند.
وی با اشاره به تعرفه ۲۵ درصدی واردات گوشی‌های تلفن همراه به کشور اظهار داشت: تا زمانی که مانند سابق واردات این کالا به چهار درصد نرسد همچنان شاهد گسترش فعالیت قاچاقچیان خواهیم بود.
وی در پایان ادامه داد: هم اکنون سود اصلی نصیب قاچاقچی می شود چرا که حدود ۹۰ درصد سهم بازار ۵۰ میلیون مشترکی موبایل نصیب  فعالان غیرقانونی می شود.
۱۲۹/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا