تلفن ثابت اعتباری ماه آینده عرضه می شود

به گزارش  سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان قزوین، سرویس تلفن ثابت اعتباری از مردادماه جاری بصورت پایلوت در مرکز تلفن قدس قزوین با پیش شماره ۳۳ آغاز می شود.متقاضیان می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات اعتباری اعلام شده از سوی شرکت مخابرات که اعلام خواهد شد،نسبت به تقاضا …

به گزارش  سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان قزوین، سرویس تلفن ثابت اعتباری از مردادماه جاری بصورت پایلوت در مرکز تلفن قدس قزوین با پیش شماره ۳۳ آغاز می شود.
متقاضیان می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات اعتباری اعلام شده از سوی شرکت مخابرات که اعلام خواهد شد،نسبت به تقاضا و درخواست خط تلفن ثابت اعتباری اقدام کند.
هزینه اشتراک اولیه خط تلفن ثابت اعتباری ۱۰۰ هزار ریال و سه هزارریال عوارض و مالیات می باشد که مشترکان ضمن واریز مبالغ ذکر شده می توانند نسبت به شارژ اولیه ۵۰ هزار ریالی،۱۰۰ هزار ریالی و یا ۲۰۰ هزار ریالی اقدام کنند.
شارژ ۵۰ هزار ریالی به مدت  دوماه،شارژ یک صد هزار ریالی به مدت ۵ ماه وشارژ ۲۰۰هزار ریالی به مدت ۱۲ ماه قابل استفاده است و چنانچه پس از پایان مهلت، تا یکماه استفاده نشود، شارژ ابطال خواهد شد.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا