مایکروسافت گوشی‌هایش را ارزان کرد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از بیزینس وایر، تقریبا دو ماه از عرضه گوشی های هوشمند مایکروسافت گذشته که قرار است با قیمت نصف در دسترس کاربران قرار گیرد.بر اساس این گزارش گوشی  Kin One با قرارداد دو ساله و قیمت ۴۹ دلار عرضه شده بود و اکنون با قیمت ۲۹ دلار عرضه …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از بیزینس وایر، تقریبا دو ماه از عرضه گوشی های هوشمند مایکروسافت گذشته که قرار است با قیمت نصف در دسترس کاربران قرار گیرد.
بر اساس این گزارش گوشی  Kin One با قرارداد دو ساله و قیمت ۴۹ دلار عرضه شده بود و اکنون با قیمت ۲۹ دلار عرضه شده و گوشی Kin Two که ۹۹ دلار عرضه شده بود به ۴۹ دلار کاهش یافته است.
ورایزون وایرلس همچنین برنامه جدیدی ترتیب داده که به کاربران این امکان را می دهد با خرید یک دستگاه، یک دستگاه گوشی هم هدیه بگیرند.
گوشی Kin One از طراحی چهار گوش و مربع شکل برخوردار است، اما گوشی Kin Two مستطیل شکل است.
هر دو این گوشی ها شباهت زیادی به یکدیگر دارند، هر دو دارای صفحه نمایش لمسی هستند، به شکل کشویی باز می شوند و امکان دسترسی به Wi-Fi را دارند.
گوشی Kin Two دارای صفحه نمایش LCD بزرگ تر و دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت HD است در حالی که گوشی Kin One دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی است.
هیچکدام از این گوشی ها از اسلات کارت پشتیبانی نمی کنند.
حرکت مایکروسافت برای طراحی و تولید بخش سخت افزاری این گوشی ها اقدام مهمی به شمار می رود زیرا این شرکت بیشتر بر روی نرم افزار و تولید سیستم عامل فعالیت می کند و این نرم افزارها را به شرکت های دیگر به فروش می رساند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا