سند ارتباطات در برنامه پنجم به صحن مجلس می رود

سید شریف حسینی در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار کرد: برنامه های حوزه ارتباطات و مخابرات در برنامه پنجم توسعه توسط نمایندگان در کمیسیون صنایع و معادن بررسی شد و هم اکنون به کمیسیون تلفیق ارائه شده است.وی افزود: پس از جمع بندی نهایی توسط کمیسیون، برنامه پنجم توسعه به صحن …

سید شریف حسینی در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار کرد: برنامه های حوزه ارتباطات و مخابرات در برنامه پنجم توسعه توسط نمایندگان در کمیسیون صنایع و معادن بررسی شد و هم اکنون به کمیسیون تلفیق ارائه شده است.
وی افزود: پس از جمع بندی نهایی توسط کمیسیون، برنامه پنجم توسعه به صحن علنی مجلس ارائه می شود.
حسینی گفت: برخی از نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن، پیشنهادهای مناسبی در حوزه ارتباطات و مخابرات در برنامه پنجم توسعه ارائه داده اند.    
برخی تحلیلگران بر این باورند اگر وظایف تعیین شده درحوزه فناوری اطلاعات به نحو احسن و مطلوب در قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه انجام شود، خواهیم توانست جایگاه مناسبی در حوزه فناوری اطلاعات با توجه به توانمندی ها، پتانسیلها و واقعیت های موجود به دست آوریم.
درهمین حال آنها معتقدند که بخش فناوری اطلاعات باید در برنامه پنجم توسعه برجسته تر از برنامه چهارم و سوم دیده شود و از تجربیات اجرای برنامه های گذشته استفاده کرد تا نقاط ضعف موجود در این حوزه پوشش داده شود.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا