هشتم تیر آخرین مهلت پرداخت قبوض همراه اول

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا چنانچه مشترکان، صورتحساب خود را در مدت معین پرداخت نکنند، ارتباط آنها قطع یکطرفه شده و پس از اخطار بدهی، قطع کامل صورت می گیرد.چندی پیش شرکت ارتباطات سیارایران با ارسال پیام کوتاه، مبلغ صورتحساب مشترکانش را به آنان اعلام کرد.در پیام کوتاه ارسال شده توسط اپراتور اول که …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا چنانچه مشترکان، صورتحساب خود را در مدت معین پرداخت نکنند، ارتباط آنها قطع یکطرفه شده و پس از اخطار بدهی، قطع کامل صورت می گیرد.
چندی پیش شرکت ارتباطات سیارایران با ارسال پیام کوتاه، مبلغ صورتحساب مشترکانش را به آنان اعلام کرد.
در پیام کوتاه ارسال شده توسط اپراتور اول که حدود ۲۰ روز قبل برای مشترکان ارسال شده ، مبلغ قابل پرداخت استفاده هر مشترک از سیمکارت های دائمی دوره اول فروردین تا اول خرداد درج شده است.
به همین دلیل همراه اول با ارسال پیامک به مشترکان خود ، ضمن آگاهی از توزیع صورتحساب این دوره ، جزییات مبلغ کارکرد را نیز اطلاع رسانی کرده است، تا به این شکل عدم پرداخت به موقع صورتحساب ،به دلیل آنچه که عدم اطلاع رسانی شفاف نامیده می شود،باعث قطع ارتباط مشترکان نشود. درهمین حال مشترکان همراه اول با پرداخت صورتحساب خود تا هشتم تیر ماه می توانند در چهارمین دوره قرعه کشی مشترکان خوش حساب همراه اول که نیمه دوم سال جاری برگزار می شود، شرکت کنند.
هم اکنون تعداد سیمکارت های واگذار شده، همراه اول بالغ بر۳۷ میلیون شماره است که از این میزان بیش از ۱۶ میلیون سیمکارت دائمی است.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا