برطرف شدن اختلالا ت تماس های شهرستان ها با تهران

سید شریف حسینی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در خصوص  مهلت ارائه شده به وزیر ارتباطات برای  حل مشکلات شبکه تلفن همراه کشور اظهار داشت: وضعیت اختلالات  تلفن همراه نسبت به ماه گذشته بهتر شده و قطعی ها ی حین مکالمه تا حدی  بهبود یافته است.وی ادامه داد: رفع اختلالات مکالمه ای …

سید شریف حسینی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در خصوص  مهلت ارائه شده به وزیر ارتباطات برای  حل مشکلات شبکه تلفن همراه کشور اظهار داشت: وضعیت اختلالات  تلفن همراه نسبت به ماه گذشته بهتر شده و قطعی ها ی حین مکالمه تا حدی  بهبود یافته است.
وی ادامه داد: رفع اختلالات مکالمه ای تنها  محدود به شبکه همراه اول نیست و وضعیت  اختلالات  شبکه تلفن همراه اپراتور دوم نیز  نسبت به قبل بهبود یافته است.
به گفته وی، اما از اپراتور های  تلفن همراه انتظار می رود هرچه زودتر اختلالات  تماس های صورت گرفته  از سایر شهرهای کشور به تهران را بر طرف کنند.
چندی پیش وزیر ارتباطات با حضور در مجلس پاسخگوی پرسش های برخی نمایندگان در این زمینه بود.وضعیت  اختلالات شبکه  تلفن همراه مهمترین موضوعی بود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد آن به کمیسیون صنایع و معادن پاسخ داد.
قرار شد تقی پوردر یک برنامه زمانبندی شده مشخص، مشکلات شبکه تلفن همراه را  در سراسر کشور به حداقل های قابل قبولی برساند.  
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا