بازار سیمکارت های ۰۹۱۲ رونق ندارد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته گذشته سیمکارت های دائمی و اعتباری با ثبات قیمت مشخص در بازار عرضه شد.بازار سیمکارت های دائمی همراه اول در هفته گذشته به دلیل نبود تقاضای چندان از سوی مشتریان به سردی سپری شد به طوری که فروشندگان این نوع سیمکارت هیچ تغییر قیمتی در این کالای …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته گذشته سیمکارت های دائمی و اعتباری با ثبات قیمت مشخص در بازار عرضه شد.
بازار سیمکارت های دائمی همراه اول در هفته گذشته به دلیل نبود تقاضای چندان از سوی مشتریان به سردی سپری شد به طوری که فروشندگان این نوع سیمکارت هیچ تغییر قیمتی در این کالای ارتباطی ایجاد نکردند.
به اعتقاد فروشندگان بی رونقی بازار سیمکارت های ۰۹۱۲ به امری طبیعی تبدیل شده  است چرا که  به دلیل اشباع بازار و استقبال مردم از سیمکارت های ارزان قیمت نمی توان انتظار رونق چندانی در این بازار داشت.
بازار سیمکارت های اعتباری موجود در بازار که شامل همراه اول، تالیا و ایرانسل – MTN می شود نیز به دلیل برخورداری از قیمت پایین با تقاضای مناسبی از سوی متقاضیان روربرو شد و بازار آن به گرمی سپری شد.
فعالان این حوزه معتقدند که احتمال رونق بازار  سیمکارت های ۰۹۱۲ در سطح بازار تلفن همراه وجود ندارد و این شرایط تا پایان سال جدید نیز پیش بینی می شود.
تا کنون سه اپراتور ملی همراه اول، تالیا و اپراتور ایرانی خارجی MTN ایرانسل به همراه اپراتورهای محلی کیش و اسپادان در مجموع حدود ۵۰ میلیون سیمکارت اعتباری و دائمی در بازار عرضه کرده اند.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا