نارنج سامسونگ به بازار می آید

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی C5010 سامسونگ از چهار باند شبکه GSM و دو باند شبکه UMTS پشتیبانی می کند و با ابعاد ۸/۱۲×۴۶×۱۱۵ میلیمتر، ۸۱ گرم وزن دارد.صفحه نمایش این گوشی ۲ اینچی با وضوح تصویر ۱۶۰×۱۲۸ پیکسل است و از ۶۵ هزار رنگ پشتیبانی می …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی C5010 سامسونگ از چهار باند شبکه GSM و دو باند شبکه UMTS پشتیبانی می کند و با ابعاد ۸/۱۲×۴۶×۱۱۵ میلیمتر، ۸۱ گرم وزن دارد.
صفحه نمایش این گوشی ۲ اینچی با وضوح تصویر ۱۶۰×۱۲۸ پیکسل است و از ۶۵ هزار رنگ پشتیبانی می کند.
امکان وارد کردن هزار نام در دفتر تلفن، ۴۲ مگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقا تا ۸ گیگابایت از امکانات این گوشی است.
C5010 همچنین از GPRS، بلوتوث با A2DP و USB پشتیبانی می کند.
دوربین C5010 ، ۳/۱ مگاپیکسلی است که قادر است تصاویری با وضوح تصویر ۱۰۲۴×۱۲۸۰ پیکسل ثبت کند و از قابلیت فیلمبرداری با وضوح تصویر QVGA و ضبط ۱۵ فریم در ثانیه برخوردار است.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML ، رادیو استریو FM با RDS، مرورگر جاوا، امکان پخش فایل های صوتی و تصویری با فرمت MP3/AAC و MP4/H.264/H.263، دسترسی به نقشه های گوگل و نرم افزار پیش بینی وضعیت هوا اشاره کرد.
باتری C5010  لیتیوم یونی ۸۰۰ میلی آمپری است که در حال مکالمه در شبکه ۲G، ۶ ساعت و در حال آماده باش ۵۵۰ ساعت و در شبکه ۳G در حال مکالمه ۳ ساعت و در حال آماده باش ۴۰۰ ساعت شارژ نگه می دارد.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت این گوشی و تاریخ دقیق عرضه آن منتشر نشده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا