معرفی گوشی های پرفروش ال جی در بازار امروز تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.دو مدل گوشی GD330 و KM555 ال جی که به ترتیب با قیمت ۱۳۶ و ۲۶۳ هزار تومان به فروش می رسد توانسته از میزان تقاضای بالایی در بازار تلفن همراه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
دو مدل گوشی GD330 و KM555 ال جی که به ترتیب با قیمت ۱۳۶ و ۲۶۳ هزار تومان به فروش می رسد توانسته از میزان تقاضای بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شود.
صفحه نمایش tft 2.2با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و قابلیت ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت از ویژگی های GD330 و صفحه نمایش سه اینچی لمسی، قابلیت ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت و دوربین ۱۵/۳ مگاپیکسلی از امکانات تعبیه شده در گوشی  KM555 ال جی به شمار می آید.
گوشی KG195 و KC550  ال جی نیز یکی دیگر از گوشی های خوش فروش این برند است که توانسته با قیمت ۷۲ و  ۱۶۸ هزار تومان از فروش بالایی برخوردار شود.
KM900، KS360 ، GC900 و KP105 از دیگر گوشی های ال جی است که با قیمت فروش ۳۳۳ ، ۱۴۲ ، ۳۹۶ و ۳۲ هزار تومانی در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا