گوشی جدید موتورولا برای صاحبان کار و بار و تجارت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل دیا، موتورولا گوشی جدید موتورولا که ES400 نام دارد از سری ویندوز موبایل است و در رده گوشی‌های مقاوم با پشتیبانی از استانداردهای ویژه بهره می‌برد.در حالی که موتورولا معمولا از سیستم عامل اندرویید برای گوشی‌های هوشمندش استفاده می‌کند اما ES400 را به نسخه ۵/۶ ویندوز …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل دیا، موتورولا گوشی جدید موتورولا که ES400 نام دارد از سری ویندوز موبایل است و در رده گوشی‌های مقاوم با پشتیبانی از استانداردهای ویژه بهره می‌برد.
در حالی که موتورولا معمولا از سیستم عامل اندرویید برای گوشی‌های هوشمندش استفاده می‌کند اما ES400 را به نسخه ۵/۶ ویندوز موبایل مجهز کرده است.
این گوشی از کاربردها و نرم افزارهای ویژه‌ای مخصوص حرفه‌های تجاری در فیلدهای فروش، خرده فروشی، بهداشتی، تسهیلات و تولید پشتیبانی می‌کند و از ویژگی‌های امنیتی همچون قابلیت تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد.
ES400 از پردازنده ۶۰۰ مگاهرتزی MSM 7627 کوالکام، ۲۵۶ مگابایت RAM و یک گیگابایت ROM بهره می‌برد و از کارت microSDHC برای ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.
ES400 کندی بار (آبنباتی) است و دارای صفحه کلید کامل QWERTY است و از حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر بهره می‌برد.
این گوشی از چهار باند شبکه GSM و سه باند شبکه HSDPA و CDMA/EVDO پشتیبانی می‌کند و قرار است به زودی به بازار عرضه شود.
ابعاد این گوشی ۴/۱۶×۴/۶۰×۱۲۹ میلیمتر است و ۱۵۶ گرم وزن دارد.
صفحه نمایش گوشی هم ۳ اینچی لمسی مقاومتی با وضوح تصویر ۴۸۰×۶۴۰ پیکسل و پشتیبانی از ۶۵ هزار رنگ است.
از دیگر ویژگی‌های ES400 می توان به بلندگو، اتصالات GPRS، HSDPA، Wi-Fi، بلوتوث با A2DP و microUSB  اشاره کرد.
دوربین این گوشی ۱۵/۳ مگاپیکسلی با وضوح تصویر ۱۵۳۶×۲۰۱۴ پیکسل، زوم خودکار و فلش LED و قابلیت ضبط ویدیو است و از دوربین ثانویه برای مکالمات تصویری بهره می‌برد.
مرورگر WAP 2.0 / xHTML, HTML ، GPS با A-GPS و پشتیبانی از فایل های صوتی و تصویری MP3/AAC+/WAV/WMA و MP4/3gp/MWV/H.264 از دیگر امکانات این گوشی است.
ES400 ضد آب است و از گواهینامه IP42 و MIL-STD 810G برای مقاومت در برابر مه، رطوبت، سقوط و ضربات مکانیکی شدید برخوردار است و قابلیت اسکن بارکد را دارد.
یکی دیگر از ویژگی های مهم ES400  باتری آن است.
این گوشی دارای دو باتری است که یکی لیتیوم یونی ۳۰۸۰ میلی آمپری است که در حال مکالمه ۱۲ ساعت و در حال آماده باش ۵۰۰ ساعت شارژ نگه می‌دارد و باتری دیگر آن ۱۵۴۰ میلی آمپری لیتیوم یونی است که در حال مکالمه ۶ ساعت و در حال آماده باش ۲۵۰ ساعت شارژ نگه می‌دارد.
موتورولا این گوشی را با ویژگی بازیافت پس از سه سال عرضه کرده است.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و زمان دقیق عرضه این گوشی اعلام نشده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا