تصویب ۳۸۸ طرح مخابراتی در دور اول و دوم سفرهای استانی

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا، مهندس عبد خضر کامرانی، مشاور وزیر ارتباطات در گفت وگو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: استان های سمنان لرستان و آذربایجان غربی به ترتیب با ۱۹، ۱۷ و ۱۶ طرح رتبه های نخست تا سوم را از نظر …

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا، مهندس عبد خضر کامرانی، مشاور وزیر ارتباطات در گفت وگو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: استان های سمنان لرستان و آذربایجان غربی به ترتیب با ۱۹، ۱۷ و ۱۶ طرح رتبه های نخست تا سوم را از نظر تعداد طرح های مصوب به خود اختصاص داده اند.
وی افزود: ۱۹۵ طرح مخابراتی تصویب شده از این تعداد مربوط به دور نخست سفرهای استانی هیات دولت است.
وی خاطر نشان کرد: در دوره نخست سفرهای استانی دولت، استان های آذربایجان غربی، سمنان، کهگیلویه و بویر احمد و لرستان، بیشترین مصوبات را به خود اختصاص داده اند.
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تصریح کرد: از مجموع طرح های مصوب در دور نخست سفرهای استانی هیات دولت، ۱۹۳ طرح اجرایی شده و دو طرح نیز در دست اجرا است.
وی در خصوص جزئیات مصوبات دولت در دور دوم سفرهای استانی نیز گفت: حاصل دور دوم سفرهای استانی دولت، تصویب ۱۹۳ طرح مخابراتی برای توسعه ارتباطات در سطح کشور است.
مهندس عبد خضر کامرانی ادامه داد: در این دور از سفرها، استان های چهارمحال و بختیاری و سمنان هر کدام با ۱۰ مصوبه، بیشترین تعداد مصوبات در حوزه ICT را به خود اختصاص داده اند.
وی تاکید کرد: تاکنون، از مجموع مصوبات دور دوم سفرهای استانی هیات دولت ۱۶۰ مصوبه اجرا و ۳۳ مصوبه نیز در دست اجرا است.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا