اولین گوشی دنیا با هدفون ضد اشعه‌

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از پرنیوزوایر، از زمان معرفی گوشی های بلک بری و آیفون انواع نرم افزارها و سرویس های ارزش افزوده برای گوشی های هوشمند معرفی و عرضه شد اما تاکنون تلفن همراه یا دستگاهی ارایه نشده که قابلیت جلوگیری از تشعشعات خطرناک را داشته باشد، ارایه نشده است.هدفون این …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از پرنیوزوایر، از زمان معرفی گوشی های بلک بری و آیفون انواع نرم افزارها و سرویس های ارزش افزوده برای گوشی های هوشمند معرفی و عرضه شد اما تاکنون تلفن همراه یا دستگاهی ارایه نشده که قابلیت جلوگیری از تشعشعات خطرناک را داشته باشد، ارایه نشده است.
هدفون این گوشی هنگام دریافت مکالمه جمع شده و بیرون می آید، هنگامی که مکالمه تمام می شود دستگاه و هدفون ها به شکل خودکار منقبض شده و به سوی داخل جمع می شوند. به این ترتیب خطر انتشار تشعشعات تلفن همراه بر روی سر کاربر کاهش می یابد.
این هدفون ها اگر چه بسیار ساده به نظر می رسند اما کاملا تکنیکی و حرفه ای هستند.
شرکت Innpu به مدت پنج سال کارشناسان فناوری را از کشورها و ملت های گوناگون گرد هم جمع کرد تا ابزار پلیمری، ابزارهایی که از مواد مختلف تشکیل شده و محصولات نوآورانه به منظور عبور از هدفون های ساده که هم اکنون ده ها هزار بار در طول زندگی از آنها استفاده می شود، تولید کند.
این شرکت قصد دارد محصول خود را در اروپا، چین، آمریکا، ژاپن و دیگر کشورها ارایه دهد.
از آنجا که تلفن های همراه برای سلامتی انسان ضرر دارند ارسال و دریافت اموج رادیو اکتیو باعث تاثیر منفی بر روی مغز انسان می شود.
با اینکه بسیاری از گوشی ها دارای هدفون هستند اما این هدفون ها استاندارد نیستند و سالانه میلیون ها دلار برای این محصولات هدر می رود اما  Innpu امیدوار است با ارایه هدفون جدید روش ارتباطی مردم را تغییر دهد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا