سهام مخابرات به روزهای خوب خود نزدیک می شود

صابرفیضی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با خبر نگار سازمان خبری موبنا اظهار کرد :  هم اکنون نماد مخابرات روند متعادلی را در بازار سرمایه طی می کند .وی با اشاره به اینکه سهام مخابرات تا به امروز بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص بورس داشته، گفت: :نباید این انتظاررا داشت که …

صابرفیضی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با خبر نگار سازمان خبری موبنا اظهار کرد :  هم اکنون نماد مخابرات روند متعادلی را در بازار سرمایه طی می کند .
وی با اشاره به اینکه سهام مخابرات تا به امروز بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص بورس داشته، گفت: :نباید این انتظاررا داشت که سهام مخابرات همیشه مثبت باشد ،در برخی مواقع و بر اساس جو بازار ممکن است این سهام پرمتقاضی ،سیر نزولی نیز داشته باشد .
فیضی تصریح کرد:سهام مخابرات در هفته ای که پشت سر گذاشت توانست شاخص بورس را با توجه به تحریم های صورت گرفته همچنان بالا نگه دارد که این مهم ناشی از بی تاثیر بودن تحریم ها بر بازار سرمایه است.
مدیرعامل  شرکت مخابرات ایران در ادامه  روزهای خوب و آینده روشنی برای سهامداران مخابرات پیش بینی کرد و گفت :با وجود اینکه هیچگاه در بازار سرمایه نمی توان از نوسان مثبت و یا منفی سهام با قطعیت کامل پیش بینی کرد، ولی به نظر می رسد سهام مخابرات به روز های خوب خود نزدیک می شود .   
وی با اشاره به اینکه سهام مخابرات  اهرم شاخص است، گفت : تقاضا برای خرید سهام مخابرات در بازار سرمایه افزایش پیدا کرده  و به نظر می رسد این سهام با قابلیت رشد قیمتی که دارد بتواند طی هفته جاری روند صعودی را در پیش گیرد .
۱۸۲/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا