“دلسا” با ایرانسلMTN- و مبین نت مذاکره می کنند

جلیل بروجردی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به  مذاکرات صورت گرفته با دو اپراتور مبین نت وایرانسل -MTN، اظهار داشت:این اپراتور ها مودمهایی را از این شرکت به عنوان نمونه برای آزمایش در شبکه خود دریافت کرده اند.وی با اشاره به اینکه در صورت مثبت بودن آزمایش و همخوانی مودم …

جلیل بروجردی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به  مذاکرات صورت گرفته با دو اپراتور مبین نت وایرانسل -MTN، اظهار داشت:این اپراتور ها مودمهایی را از این شرکت به عنوان نمونه برای آزمایش در شبکه خود دریافت کرده اند.
وی با اشاره به اینکه در صورت مثبت بودن آزمایش و همخوانی مودم های زایکسل  با شبکه ایرانسل-MTN و مبین نت، وایمکس این اپراتور از این پس ازطریق تجهیزات زایکسل ارائه می شود،گفت: زایکسل فاکتورهای نفوذ در سرویس های ارایه دهنده خدمات اینترنت در ایران را داراست .
وی ادامه داد: زایکسل با عملکرد مناسب ، در حال معرفی خود به بازار و مخابرات ایران است و درحال حاضر توانسته با برنده شدن در مناقصات استان گلستان و سیستان وبلوچستان، تجهیزات خود را نصب و بهره برداری کند .
وی گفت: این شرکت در ایران  با ارایه مودم های آنالوگ فعالیت خود را آغاز کرده است .
بروجردی خاطرنشان کرد :مسوولان زایکسل و دلسا به سرانجام مذاکرات صورت گرفته با ایرانسل-MTN و مبین نت خوشبین هستند و امیدوارند با مودمهای این شرکت نیز همانند سیستم هووایی در شبکه های مخابراتی ایران بتوانند فعالیت کنند. 
گفتنی است زایکسل برندی است که توانسته در برخی کشورهای اروپایی  وآفریقایی و نیز ترکیه موفقیت های چشمگیری در عرصه تجهیزات بدست آورد از این رو به زایکسل پادشاه وایمکس نیز گفته می شود.
۱۸۲/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا