گوشی جدید آلکاتل معرفی شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی One Touch Net آلکاتل از سه باند شبکه GSM پشتیبانی می کند و ماه آینده راهی بازار می شود.این گوشی با ابعاد ۱۳.۹×۵۸.۲×۱۱۱ میلیمتر، ۱۰۲ گرم وزن دارد و از صفحه نمایش ۲.۴ اینچی با وضوح تصویر ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل پشتیبانی می کند.صفحه …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی One Touch Net آلکاتل از سه باند شبکه GSM پشتیبانی می کند و ماه آینده راهی بازار می شود.
این گوشی با ابعاد ۱۳.۹×۵۸.۲×۱۱۱ میلیمتر، ۱۰۲ گرم وزن دارد و از صفحه نمایش ۲.۴ اینچی با وضوح تصویر ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل پشتیبانی می کند.
صفحه کلید این گوشی QWERTY است و از بلندگو، امکان وارد کردن ۸۰۰ نام در دفتر تلفن، ۸۰ مگابایت حافظه داخلی و کارت microSD برای ارتقای حافظه تا هشت گیگابایت پشتیبانی می کند.
این گوشی همچنین از اتصالات بلوتوث با A2DP و miniUSB  پشتیبانی می کند و از دوربین دو مگاپیکسلی با وضوح تصویر ۱۲۰۰×۱۶۰۰ پیکسل با قابلیت ضبط ویدیو برخوردار است.
از دیگر ویژگی های One Touch Net می توان به مرورگر  WAP 2.0/xHTML, HTML، رادیو استریو FM با RDS ، امکان دسترسی به شبکه های اجتماعی و پشتیبانی از فایل های صوتی و تصویری MP3/WMA/eAAC+ و MP4/H.263/H.264 اشاره کرد.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و زمان دقیق عرضه این گوشی ارایه نشده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا