نسخه حرفه ای موج در مسیر بازار

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی S5330 Wave 2 Pro از چهار باند شبکه GSM پشتیبانی می کند و قرار است اواخر تابستان راهی بازار شود.ابعاد این گوشی ۱۵×۵۵×۵/۱۰۹ میلیمتر است و دارای صفحه نمایش ۲/۳ اینچی لمسی با وضوح تصویر ۴۰۰×۲۴۰ پیکسل است و از حسگر شتابسنج …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی S5330 Wave 2 Pro از چهار باند شبکه GSM پشتیبانی می کند و قرار است اواخر تابستان راهی بازار شود.
ابعاد این گوشی ۱۵×۵۵×۵/۱۰۹ میلیمتر است و دارای صفحه نمایش ۲/۳ اینچی لمسی با وضوح تصویر ۴۰۰×۲۴۰ پیکسل است و از حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر و رابط کاربری TouchWiz UI 3.0 بهره می برد.
جک صوتی و ۵/۳ میلیمتری، ۸۰ مگابایت حافظه داخلی، کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۱۶ گیگابایت، اتصالات  Wi-Fi، بلوتوث و microUSB از امکانات S5330 است.
این گوشی از سیستم عامل Bada بهره می برد و دارای دوربین ۱۵/۳ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو و پشتیبانی از مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML، رادیو استریو FM ، GPS  با A-GPS ، پشتیبانی از فایل های صوتی و تصویری MP3/WAV/eAAC+ و MP4/H.263/H.264 است.
باتری گوشی S5330 هم لیتیوم یونی ۱۲۰۰ میلی آمپری است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا