بازار خاموش لوازم جانبی گوشی تلفن همراه

مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه عرضه کننده لوازم جانبی جبرا در ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: همزمان با شروع  جام جهانی فوتبال میزان مراجعه کنندگان برای خرید این کالای دیجیتالی در بازار تلفن همره به دلیل تماشای این دوره بازی های فوتبال نیز کاهش یافته است.“پدرام الیکایی”،  افزود: طی ماه  های گذشته تقاضا …

مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه عرضه کننده لوازم جانبی جبرا در ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: همزمان با شروع  جام جهانی فوتبال میزان مراجعه کنندگان برای خرید این کالای دیجیتالی در بازار تلفن همره به دلیل تماشای این دوره بازی های فوتبال نیز کاهش یافته است.
“پدرام الیکایی”،  افزود: طی ماه  های گذشته تقاضا برای انواع گوشی های موجود در بازار کاهش یافته و به همین دلیل بازار این کالای ارتباطی سرد و بی رونق سپری شده که بازی های جام جهانی این بازار نیز به این بی رونقی دامن زده است.
وی تصریح کرد:این بی رونقی در حالی است که هرچه به روزهای انتهایی این دوره از بازی های جام جهانی نزدیک تر می شویم،  سردی خرید وفروش در بازار تلفن همراه تشدید می شود.
مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه ادامه داد: کاهش قدرت خرید مردم نیز از جمله دلایل دیگر بی رقبتی مردم به خرید گوشی و یا لوازم جانبی این کالای ارتباطی شده است.
وی با اشاره به بالا بودن تعرفه واردات گوشی تلفن همراه خاطرنشان کرد: تعرفه ۲۵‌درصدی واردات گوشی تلفن همراه تنها به نفع قاچاقچیان است که بیش از ۹۵‌درصد سهم بازار را به کالاهای غیرقانونی اختصاص داده اند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا