پرفروش ترین گوشی های تلفن همراه در اولین روز از هفته جاری

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی ها بوده است.گوشی ۲۲۰ اسلاید نوکیا که با قیمت ۵۸هزار تومان به فروش رسید از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA ، حافظه داخلی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی ها بوده است.
گوشی ۲۲۰ اسلاید نوکیا که با قیمت ۵۸هزار تومان به فروش رسید از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA ، حافظه داخلی ۳۲ مگابایتی بهره می برد.
گوشی های ۲۳۳۰ کلاسیک و ۲۷۲۰ فولد نوکیا به ترتیب به بهای ۶۰ و۶۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
W595سونی اریکسون که به بهای ۱۸۰ هزار تومان به فروش می رسد و مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته است.
این گوشی دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، قابلیت ارتقا حافظه داخلی تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی است.
F100 و J132 سونی ا ریکسون که مورد خرید مشتریان قرار گرفته است با قیمت ۲۰۴ و ۳۰ هزار تومانی در بازار عرضه می شود.
گوشی C3010 سامسونگ که به بهای ۷۴ هزار تومان به فروش می رسد مورد تقاضای بیشتر خریداران این کالای ا رتباطی قرار گرفته است.
این مدل سامسونگ از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA ، حافظه داخلی ۱۵ مگابایتی بهره می برد.
C270 ، E1160 و S3310 سامسونگ که به بهای ۳۸ ، ۳۷ و ۹۳ هزار تومانی در بازار عرضه می شود در لیست پرفروش ترین گوشی های امروز جای گرفته است.
گوشی KG195ال جی نیز با بهای فروش ۷۲ هزار تومان توانست در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA ، حافظه داخلی ۶۴مگابایتی از امکانات مدل فوق به شمار می آید.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا