مادربردهای P55 اسوس رای اعتماد کاربران را گرفتند

به گزارش موبنا، براساس این نظرسنجی کاربران استفاده از حافظه های DDR3 با سرعت ۱۶۰۰Mbit/s بهمراه ۴ گیگا بایت حافظه را پیشنهاد کرده اند.بر اساس این گزارش چندی پیش بزرگترین شرکت چیپ ست سازدنیا یعنی اینتل دررونمایی ازجدیدترین محصولات خود به معرفی چیپ ست P55 برپایه معماری Lynnfield پرداخت که قادراست با استفاده از پردازنده …

به گزارش موبنا، براساس این نظرسنجی کاربران استفاده از حافظه های DDR3 با سرعت ۱۶۰۰Mbit/s بهمراه ۴ گیگا بایت حافظه را پیشنهاد کرده اند.
بر اساس این گزارش چندی پیش بزرگترین شرکت چیپ ست سازدنیا یعنی اینتل دررونمایی ازجدیدترین محصولات خود به معرفی چیپ ست P55 برپایه معماری Lynnfield پرداخت که قادراست با استفاده از پردازنده های Core i5 با سوکت ۱۱۵۶ ،عملکردی نزدیک به پردازنده های Core i7 با سوکت ۱۳۶۶ که چندی پیش توسط اینتل معرفی شده بود را برای کاربران به ارمغان آورد.
کمپانی اسوس به عنوان بزرگترین تولیدکننده مادربرد دردنیا تاکنون ۵ مدل حرفه ای ازاین خانواده را با نام های P7P55D Deluxe ؛ P7P55D Evo ؛P7P55 D ؛P7P55D LE و P7P55D Pro روانه بازارکرده است. این سری از مادربردهای اسوس با استفاده از تکنولوژی خاص  موسوم به Xtreme Design که درواقع سبکی نوین درطراحی مادربردهاست ؛می توانند عملکردی فوق العاده را ضمن برخورداری از بالاترین ضریب اطمینان،کارایی و امنیت داشته باشند.
ازدیگرویژگی های این مادربردها می توان به تکنولوژی Xtreme phase اشاره کرد که همانا طراحی منحصربه فرد دربهینه سازی فازهای مدارتغذیه می باشد و می تواند موجب بهبود عملکرد و کاهش میزان نوسانات ولتاژپردازنده گردد. تکنولوژی Turbo V نیز از دیگر امکانات این مادر بردها محسوب میشود که با بهره گیری از یک چیپ سخت افزاری این امکان را برای کاربران مهیا می سازد تا ضمن ارتقاء کارایی مادربرد، عملیات اورکلاکینگ را بصورت خودکارو درهرلحظه انجام دهند.
تکنولوژی T.Probe نیز ازدیگر ویژگی های این سری جدید از مادربردهای اسوس است که توانایی کشف میزان حرارت اطراف ماژول تنظیم ولتاژ(VRM) و تنظیم خودکارمیزان بارگذاری در فازهای مختلف را از طریق لایه های مسی دربردمدارچاپی به عهده دارد و این امر درنهایت موجب کاهش حرارت تولید شده وهمینطور توان مصرفی مادربرد به مقداربیش از ۳۵% می شود.
درسمینارمعرفی سری جدید ازمادربردهای اسوس که درمرداد ماه سال جاری توسط دفترکمپانی اسوس درایران برگزارشد،  بنا به اظهار مدیران این شرکت قراراست این مادربردها با توجه به برخورداری از قیمتی مناسب و کارایی فوق العاده، به زودی جایگزین مناسبی برای مادربردهای رده های نه چندان گران قیمت موجود دربازارگردند.
۲۰/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا