رونق بازارتلفن همراه با پایان یافتن بازی های جام جهانی

 پیمان نیک نفس از فعالان بازار تلفن همراه  در گفتگو با خبرنگار  سازمان خبری موبنا اظهار کرد :در حال حاضر بازار تلفن همراه  با رکود بی سابقه ای مواجه شده است. وی افزود: فروشندگان و فعالان بازار تلفن همراه پیش بینی می کردند که با پایان یافتن فصل امتحانات رونق به این بازار باز گردد …

 
پیمان نیک نفس از فعالان بازار تلفن همراه  در گفتگو با خبرنگار  سازمان خبری موبنا اظهار کرد :در حال حاضر بازار تلفن همراه  با رکود بی سابقه ای مواجه شده است.
وی افزود: فروشندگان و فعالان بازار تلفن همراه پیش بینی می کردند که با پایان یافتن فصل امتحانات رونق به این بازار باز گردد که تا کنون این مهم اتفاق نیفتاده است .
وی با اشاره به اینکه  جام جهانی ۲۰۱۰ نیز رکود این بازار را دو چندان کرده است، گفت :برگزاری مسابقات جام جهانی و تب داغ این مسابقات در بین کاربران تلفن همراه، فروش این کالای پر مصرف را به حداقل رسانده است .
نیک نفس تصریح کرد :از اسفند ماه سال ۸۸ تا به امروز بازار تلفن همراه نسبت به سالیان گذشته بیشترین و کم سابقه ترین رکود را سپری کرده است و فروشندگان در بی رونقی کامل ،روزها را سپری می کنند.
وی با اشاره به اینکه فعالان بازار تلفن همراه همچنان امید به رونق گرفتن این بازار دارند، گفت :به نظر می رسد با پایان یافتن مسابقات جام جهانی  و از  سر گرفتن زندگی عادی به دور از تب  جام جهانی و از راه رسیدن گوشی های متنوع برند های مختلف ،رونق به بازار گوشی تلفن همراه بازگردد.
گفتنی است بازار تلفن همراه در سال ۸۹ روزهای کم رونقی را به گفته فعالان این بازار سپری می کند و این رکود منجر به تغییر شغل برخی از فعالان بازار تلفن همراه شده است. 
۱۸۲/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا