تاثیر مثبت خدمات انفورماتیک بر شاخص بورس برای دومین بارمتوالی

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا  در آخرین روز دادو ستدهای این هفته ،۱۴۳ میلیون سهم در ۱۰ هزار و ۹۶۲ بار معامله به ارزش ۳۵۸ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال در تالارهای بورس اوراق بهادار تهران  داد و ستد‌ شد.  در پایان دادو ستدهای  چهارشنبه ۲۶ خرداد‌ماه امسال شاخص کل با ۲۲ واحد کاهش …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا  در آخرین روز دادو ستدهای این هفته ،۱۴۳ میلیون سهم در ۱۰ هزار و ۹۶۲ بار معامله به ارزش ۳۵۸ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال در تالارهای بورس اوراق بهادار تهران  داد و ستد‌ شد. 
در پایان دادو ستدهای  چهارشنبه ۲۶ خرداد‌ماه امسال شاخص کل با ۲۲ واحد کاهش ، عدد ۱۴ هزار و ۳۷۲ واحد را نشان داد که بیشترین تاثیر مثبت را سهام شرکت‌های کالسیمین با ۱۳/۸ واحد،سنگ‌آهن گل‌گهر با ۶۷/۵ واحد، بانک پارسیان با ۷۶/۳ واحد، خدمات انفورماتیک با ۴۶/۳ واحد ‌و گروه بهمن‌ با ۱۵/۳ واحد بر روی  شاخص داشتند.
این در حالی بود که سهام شرکت‌های مخابرات ایران با ۹۵/۱۰ واحد، فولاد‌مبارکه اصفهان با ۶۹/۱۰ واحد، معدنی و صنعتی چادرملو با ۱۵/۱۰ واحد،سایپا با ۷۳/۹ واحد و فولاد خوزستان با ۱۱/۹ واحد ‌بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص گذاشتند.
بر این اساس در آخرین روز معاملات این هفته ارزش بازار سهام به  ۷۲۲ هزار و ۲۶۶ میلیارد ریال رسید .
گفتنی است در هفته ای که گذشت خدمات انفورماتیک با جهش سهام خود در بازار سرمایه بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص بورس گذاشت.
۱۸۲/۱۱          

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا