سونی‌اریکسون Cedar را به مجموعه سبز خود افزود

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، گوشی Cedar سونی‌اریکسون در رده گوشی های ارزانقیمت این شرکت قرار می گیرد.این گوشی از اتصالات ۳G و HSDPA پشتیبانی می کند و امکان دسترسی سریع و آسان به سرویس ایمیل و وب سایت های شبکه اجتماعی را فراهم می کند.Cedar از چهار باند شبکه …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، گوشی Cedar سونی‌اریکسون در رده گوشی های ارزانقیمت این شرکت قرار می گیرد.
این گوشی از اتصالات ۳G و HSDPA پشتیبانی می کند و امکان دسترسی سریع و آسان به سرویس ایمیل و وب سایت های شبکه اجتماعی را فراهم می کند.
Cedar از چهار باند شبکه GSM و HSDPA پشتیبانی می کند.
ابعاد این گوشی ۱۵.۵×۴۹×۱۱۱ میلیمتر است و ۸۴ گرم وزن دارد.
صفحه نمایش Cedar ، ۲.۲ اینچی TFT با وضوح تصویر ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل و پشتیبانی از ۲۵۶ هزار رنگ است.
از دیگر ویژگی های Cedar می توان به جک صوتی ۳.۵ میلیمتری، امکان وارد کردن دوهزار نام در دفتر تلفن، پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه و پشتیبانی از اتصالات بلوتوث با A2DP، microUSB اشاره کرد.
این گوشی همچنین از دوربین دو مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ۳۰ فریم در ثانیه تصویر ویدیویی، مرورگر WAP 2.0/HTML و رادیو استریو FM با RDS برخوردار است.
پشتیبانی از فایل های صوتی و تصویری MP3/eAAC+/WAV و MP4/H.263/H.264  و امکان دسترسی به وب سایت های شبکه اجتماعی یوتیوب، فیس بوک و مای اسپیس و توییتر از دیگر امکانات این گوشی است.
باتری Cedar هم هزار میلی آمپری لیتیوم پلیمری است که در حال مکالمه ۱۲.۵ ساعت و در حال آماده باش ۴۲۰ ساعت شارژ نگه می دارد.
گوشی Cedar قرار است در رنگ های مشکی/نقره ای و مشکی/قرمز به بازار عرضه شود.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا