تلویزیون گوگلی

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تکنولوژینیوز، سرویس جدید گوگل به کاربران امکان می دهد با اضافه کردن اینترنت به تلویزیون برنامه های تلویزیون، ویدیوها و فیلم ها را از طریق اینترنت ببینند، در اینترنت مرورگری کنند یا در سایت های مختلف وبگردی کنند.این سرویس که از پاییز امسال عرضه می شود ترکیبی …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تکنولوژینیوز، سرویس جدید گوگل به کاربران امکان می دهد با اضافه کردن اینترنت به تلویزیون برنامه های تلویزیون، ویدیوها و فیلم ها را از طریق اینترنت ببینند، در اینترنت مرورگری کنند یا در سایت های مختلف وبگردی کنند.
این سرویس که از پاییز امسال عرضه می شود ترکیبی از دسترسی به اینترنت، نرم افزارهای اندرویید و برنامه های درخواستی در یک دستگاه است.
به این ترتیب کاربران می توانند به محتواهای جدید دسترسی داشته باشند، DVR را برای ضبط برنامه های تلویزیونی و بازی ها از اینترنت تنظیم کنند و به بازار اندرویید دسترسی داشته باشندب.
با توجه به تصاویر ویدیویی که در یوتیوب منتشر شده، Google TV استدانداری است که با تلویزیون های جدید سازگار است در حالی که برای تلویزیون های قدیمی تر به یک باکس خارجی نیاز است تا تلویزیون را برای این سرویس به روز رسانی کرد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا