معرفی گوشی های پرفروش ال جی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند. گوشی KS360 ال جی با قیمت ۱۴۰ هزار تومانی توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد .صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.

گوشی KS360 ال جی با قیمت ۱۴۰ هزار تومانی توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد .صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا چهار گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی اصلی این گوشی به شمار می آید.

گوشی KE990 Viewty که از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی بهره می برد با گارانتی رسمی به بهای ۲۰۲ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

گوشی KE970 معروف به مدل “شاین” ال جی که از امکاناتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا دو گیگابایت بهره می برد با بهای فروش ۱۲۶ هزار تومانی در لیست پرفروش ترین های ال جی قرار گرفته است.

چهار مدل گوشی BL20 ،‌ KF755 ، GD330   و GX200 ال جی نیز که به ترتیب با قیمت ۲۲۰ ، ۲۱۸ ، ۱۷۵ و ۱۳۶ و ۱۱۵ هزار تومان در بازار به فروش می رود نیز در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است

۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا