معرفی گوشی Hazel سونی اریکسون

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،این گوشی ۱۲۰ گرمی این گوشی از مواد پلاستیکی قابل بازیافت و در ۱۰۲ در ۴۹.۵ در  ۱۶ میلی متر  ابعاد ساخته شده است.لنز دوربین پنج مگاپیکسل با کانون اتوماتیک به همراه یک فلش LED در قاب پشت گوشی وجود دارد. با برداشتن درب باتری می توان به باتری BST-43 …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،این گوشی ۱۲۰ گرمی این گوشی از مواد پلاستیکی قابل بازیافت و در ۱۰۲ در ۴۹.۵ در  ۱۶ میلی متر  ابعاد ساخته شده است.
لنز دوربین پنج مگاپیکسل با کانون اتوماتیک به همراه یک فلش LED در قاب پشت گوشی وجود دارد.
با برداشتن درب باتری می توان به باتری BST-43 Li-Polymer با توان ۱۰۰۰میلی آمپری دسترسی پیدا کرد. باتری در مکالمه مداوم تا ۱۰ ساعت و در حالت آماده به کار حداکثر ۴۵۰ ساعت دوام می آورد.
ساختار گوشی Hazel از استحکام کافی برخوردار است. این گوشی برخلاف اینکه تماما پلاستیکی است مقاوم به نظر می رسد.
گوشی Hazel سونی اریکسون دارای یک صفحه نمایش ۲.۶ اینچ با وضوح QVGA است که ۱۶ میلیون رنگ را نشان می دهد.
اندازه صفحه نمایش از مزایای آن محسوب می شود. سطح صفحه نمایش از شیشه معدنی پوشیده شده است و ضد خش است.
حافظه داخلی این گوشی ۲۸۰ مگابایت است که توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.
صفحه کلید کاراکتری ساختار مناسبی دارد که دکمه های آن تخت هستند و در برابر فشار مقاوم می باشند. با این صفحه کلید می توان به سرعت تایپ کرد.
از مزایای منو  وجود Widget در صفحه اصلی است. در این گوشی در کل پنج Widget وجود دارد که شامل تقویم ، Walk Mate ، Facebook ، Twitter و MySpace است.
Hazel برخلاف ELM دارای مکالمه تصویری است و یک دوربین نیز به این منظور در قاب جلوی گوشی وجود دارد.
شماره گیری هوشمند یا جستجوی هوشمند نیز وجود دارد که مخاطبینی را که شماره های آنها دارای ارقام تایپ شده است یا اسامی آنها با حروف مربوطه آغاز می شود جستجو می کند.
گوشی Hazel سونی اریکسون دارای یک دوربین پنج مگاپیکسل با ماکسیمم وضوح  ۱۹۴۴ در ۲۵۹۲  پیکسل است.
این گوشی به یک فلش LED نیز مجهز است که از آن به عنوان نور کمکی کانون اتوماتیک استفاده می شود. دوربین دارای ویژگی هایی مانند تشخیص لبخند ، تشخیص چهره ، چرخش اتوماتیک ، حالت ماکرو ، اندازه گیری ، geotagging تصویر و … است.
این گوشی از چهار باند GSM/GPRS/EDGE و نسل سوم برای رومینگ جهانی پشتیبانی می کند. از ۷.۲Mbps HSDPA و ۲.۰ Mbps HSUPA نیز پشتیبانی می شود.
Hazel سونی اریکسون دارای گیرنده داخلی GPS است که از حساسیت کافی برخوردار است و از A-GPS نیز پشتیبانی می کند.
همچنین این گوشی نرم افزار مسیریابی Wisepilot نیز وجود دارد که مسیریابی در طول رانندگی و پیاده روی را با راهنمای صوتی ارائه می دهد و همچنین دارای نقشه های NAVTEQ ، حالت سه بعدی نقشه ها ، تنظیمات برنامه ریزی مسیر ، هشدار دوربین سرعت ، POI و هواشناسی است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا